Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Da er d snakk om maks 12min i bil i den stolen. Anonymous poster hash: d60b0...dd9
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Ja, helt ok. Anonymous poster hash: 2fdea...976
ms.Pond Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Er det recarostolen du tenker på? Vet ikke om de har forbedret den, men da vi skulle kjøpe ekstrastol i fjor ble den slaktet i testene. Ville heller sett meg om etter salg. Vi kjøpte en maxi cosi til 999 på Torshov Bilrekvisita.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Møtte da på besteforeldre som hadde kjøpt det til bruk i dag Kjenner de, og de skal hjelpe foreldrene med å hente og levere ungen i bhg til høsten.. Vet de er av de forsiktige typene, som sikrer seg at det er bra sikkerhet for barnebarnet.. Så da vil jeg da tro det går fint i ekstrabiler Anonymous poster hash: 4698a...5b7
Gjest Gullguttene Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Hvis det har kommer bra ut i test så er det vel greit. Men en ulykke kan like gjerne skje på de tolv minuttene. Så ville ikke sikret dårlligere i en annen bil selv om bruken er mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå