Gå til innhold

Ang sjalusi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser stadig her inne at folk sier at "du er bare sjalu, derfor er du ikke enig med meg" og det er en god del som deler venninners sjalusi, som arter seg som ufin oppførsel.

Hvor mange av dere mener selv at dere har vært sjalu, sånn at det har gått utover folkeskikken? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har det. Og når jeg er uenig med folk, er det neimen ikke ofte at jeg ønsker å ha det de har heller....

Nysgjerrig her...

Anonymous poster hash: 54de0...816
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Blir for lettvint å slenge ut "du er sjalu"-kortet hver gang man er uenig. Jeg misliker Hitler, ergo er jeg sjalu på ham? Yeah, right.

Anonymous poster hash: e85b2...1ae
Skrevet

Når de går tom for argumenter kommer: du er bare sjalu...bla bla

Skrevet

Jeg syns å huske dette var tilfellet for meg en gang! Lillebroren min lærte seg å stå på rulleskøyter før meg, og mens han syns det var skikkelig kult sa jeg at det bare var teit å kunne stå på rulleskøyter.. Men etter barnehage-alder? Nei, ærlig talt. Ikke har jeg dratt sjalu-kortet mot andre heller, for så vidt :P

Skrevet

De må ha et temmelig stort ego de som mener alt er sjalusi.

Anonymous poster hash: 7612a...438

Skrevet

Tja...Det spørs hva du legger i sjalu-begrepet :) Jeg har truffet mange mennesker som har et behov for å rakke ned på andres valg av alt fra livsstil til bil/hus og matvaner, og jeg vil kategorisere denne type folk som usikker og/eller sjalu for at de selv ikke tør å satse.

Om man vet at man har valgt riktig og er selvsikker på seg selv, hvorfor har man da et behov for å snakke nedsettende om folk som er eller velger annerledes?

Anonymous poster hash: 58398...2f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...