Hun med alle ungene Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Vi har lyst til å reise til syden nå snart,men tvillingene er bare 6 uker..Hva gjør dere når dere flyr med såpass små barn? Hadde jo sikkert hvert lurt å vente litt,men liker ikke så godt at ungene skal være borte fra skolen. Høstferien kan være et alternativ Kan man ta med maxi cosi bilstolene på flyet? Til de minste altså.. Har aldri flydd med så små barn før,så hadde vært greit om noen ville dele sin erfaring
Ms Moose Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 www.barnombord.no har noe utstyr for flyreise med små. Utenom d må d vær å amme på vei opp og ned. :-D
Hun med alle ungene Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2013 Takk for svar Skal absolutt sjekkes ut!!
Tordensky Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Du får bare ha med bilstol dersom dere kjøper barnebillett til babyene. Og de må uansett sitte på fanget under takeoff og landing. Dersom du reiser alene med to babyer må du kjøpe billett til den ene og ha med bilstol til den som ikke skal sitte på fanget. Ellers kan man søke om å få babyvugge, men det er begrenset hvor mange slike de har og jo mindre babyen er jo høyere prioritet. Ellers vil jeg dele min erfaring som er at jo mindre babyen er jo greiere er det å fly med dem. Småen her sov hele turene i starten, men syns nå (8mnd) det er dørgende kjedelig å sitte på fanget så lenge som takeoff og landing tar :-P En annen sak er jo hvordan det er å dra til syden med så små. De skal jo ikke ha sol overhode! Vi dro da småen var 6mnd og det ble jo mye hensyn til ham med parasoll,solkrem, skygge, soving, spising osv. Ville ikke dradd til et veldig varmt sted hvertfall...
Januarmirakelet Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 https://flyebaby.com - var gull verdt når vi reiste til Kreta i fjor. Småen sov 5 timer i strekker denne. Kjempedeilig
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Den der har jeg sett før-hvilken aldersgrense er det for babyene i denne? Virker veldig aktuell fir oss også
Januarmirakelet Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Den der har jeg sett før-hvilken aldersgrense er det for babyene i denne? Virker veldig aktuell fir oss også Max grense på denne er 11,7 kilo:) Småen var litt for lang til denne sist vi brukte den nå i sommer, han var da 17 mnd og 11 kg. Løste det ved å legge han på tvers med ei pute under hodet. Sovna som en stein;) Så om barnet ikke overskrider max vekt grense så kan den brukes til de fyller to år. Etter det har de jo eget sete uansett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå