Gå til innhold

Noen som slet med nr.1 men gikk fort med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart sette igang med prøving igjen og jeg er bekymret allerede at det skal ta lang tid. Jenta vår er akkurat fylt 3 år men det tok over to år å få henne så jeg bekymrer meg før jeg kanskje trenger det? Er det noen der ute som kan trøste meg med at det ikke bør ta lang tid nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis aldri strevd med og bli gravid,men har ei venninne som strevde veldig med førstemann.

Det var prøverør som tilslutt ble løsningen og da satt spiren på første forsøk :) 4 mnd etter førstemann kom var det tvillinger på vei,uten noe hjelp! Så det går an,ja:-)

Ønsker deg masse lykke til,krysser fingrene for at du fort blir gravid!!:)

Skrevet

Ja, enda et eksempel på at det går raskt, ihvertfall kan gå raskt. Her tok det over 3 år og med hjelp av hormonbehandlinger. Nå er jeg gravid med nr 2 og det tok 3 måneder. Altså 3 år med førstemann og 3 måneder med andre. Merkelig det der.

Lykke til!!

Skrevet

Vi brukte rundt to år på de første (tvillinger). Trodde det kom til å ta tid med minstemann også, men han satt nesten på første forsøk :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Kjenner at jeg ble litt roligere nå... Husker at det var veldig deprimerende når det aldri klaffet vettu

Gjest Østfold-80
Skrevet

Hos meg var det omvendt... Første graviditet var rett og slett et `uhell` som vi valgte å beholde(takk gud for det), etter det har vi mista 4 ganger og nå er jeg gravid igjen (5+5). Denne gang brukte vi lang tid, hele 5 mnd før det ville sitte. Jeg har blitt gravid på første forsøk alle de andre gangene vi mista. Denne gang håper jeg vi klarer det siden jeg får masse hjelp med crinone!

Skrevet

Ja,, brukte 20 mnd på nr. 1 og ble gravid igjen når hun var 8 mnd. Er i 1pp pånr. 3:-)

Skrevet

Brukte 3 lange år på førstemann som nå er 18 mnd. Begynte å prøve på nestemann i februar da vi var redd det skulle ta like lang tid denne gangen også, men jammen satt ikke spira etter 4 pp. lille O er ventet i mars❤.

Ser vi er flere som har opplevd det samme:) så tror du kan slappe helt av og nyte prøvingen. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk dere!! Deilig å høre at det faktisk er mulig. Gleder meg til å prøve nå. Tenkte vi skulle gå ferdig p- pille esken har to mnd til nå. Da kommer jeg sterkt tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...