Gå til innhold

Hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du så en mor på en flyplass som tok seg ett glassrødvin ? Med sønnen på 5 år ved siden .

Anonymous poster hash: f589c...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.

Anonymous poster hash: 16a7e...fdc

Skrevet

Så lenge hun ikke så beruset ut eller noe så hadde jeg nok ikke tenkt så mye.

Men jeg synes jo egentlig at alhohol ikke hører med når man er på tur med barna ;)

Anonymous poster hash: 1b1f3...547
Skrevet

Med mindre hun var synlig beruset hadde jeg ikke tenkt noe som helst. 

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe som helst

Anonymous poster hash: 100dd...154

Skrevet

Hadde ikke lagt merke til det med mindre hun var synlig beruset, så ingenting ;)

Skrevet

Jeg synes ikke at alkohol og barn hører sammen.

Skrevet

Tenkt at hun sikker var fransk, italiensk eller spansk, altså fra land der det er vanlig å ta ETT (!) glass vin til maten med barna ved middagsbordet.

Anonymous poster hash: 27ab3...2e1
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe spesielt. Kunne gjort det selv, ett glass. Forresten så tenker jeg av og til at folk som drikker på flyplasser kanskje har flyskrekk.

Skrevet

At hun kanskje hadde vært litt som meg, redd for å fly. Et glass vin roer nervene mine faktisk. Men mannen er klinkende edru når vi har barn med oss, selv om det bare er snakk om et glass for min del.

Anonymous poster hash: 6eeab...809

Skrevet

Neinei . Ingen synlig beruselse. Jeg tok fly sist på venninne tur og den rødvinen de hadde på den flyplassen var så gooood. Så jeg vil gjerne ta meg ett glass ;) når jeg først er der .. Men så er jeg litt avstander av barn og alkohol selv, men jeg merker jo ingenting av ett glass. Hi

Anonymous poster hash: f589c...064

Skrevet

Ingenting så lenge hun ikke var beruset.

Skrevet

Tenker jeg overhodet ingenting om så lenge hun ikke ser beruset ut.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til det. Men hadde jeg gjort det hadde jeg tenkt at nå må hun reise med misfargede tenner og jeg hadde kjent hodepinen komme snikene hos meg selv. Er ikke glad i rødvin, og blir nesten dårlig om jeg må åpne og servere til andre.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til det. Men hadde jeg gjort det hadde jeg tenkt at nå må hun reise med misfargede tenner og jeg hadde kjent hodepinen komme snikene hos meg selv. Er ikke glad i rødvin, og blir nesten dårlig om jeg må åpne og servere til andre.

Du får ikke misfargede tenner av en glass rødvin...

Herre, dere er fanatiske.

Anonymous poster hash: 6eeab...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...