Nichotine Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 http://www.bt.no/nyheter/innenriks/11-av-25-solkremer-stryker-i-test-2930253.html#.Ud77MssayK0 Mener hvilke merker - har sjekket både Cosmica og Cliniderm...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg tror ikke det er noen merker som er helt trygge, det kommer visst an på forskjellige ting. Jeg har kjøpt og brukt Nivea Sun Kids Pure & Sensitive faktor 50 til mini og kjente at jeg ble helt svett da jeg såg at samme merke var på verstingslisten både med faktor 30, 20 og 15. Siden faktor 50 ikke var på noen liste lastet jeg ned appen til Forbrukerrådets hormonsjekk og såg til min store overraskelse at den var fri for hormonforstyrrende stoffer! Hvorfor samme merke og tilogmed samme produkt bare med forskjellig styrke har forskjellig innhold skjønner jeg ingenting av, men poenget er at du nok må sjekke akkurat den typen du har/vil kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10118397 Siden VG som kjent er ansett som seriøs kilde, så er det bare å lese seg opp Anonymous poster hash: 3821b...ec2
Nichotine Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2013 Takk for svar dere. De sier så mye forskjellig nå, så jeg ble veldig forvirret!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Puh. Lastet nettopp ned appen og de 3 vi har brukt på ungene var fri for hormonforstyrrende stoffer. Anonymous poster hash: cbff4...b71
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Min ragerer på alle solkremene som kommer dårlig ut.. Skjønte ikke hvorfor med engang.. Hadde prøvd type alle på matbutikken, og et par på apoteket, før jeg prøvde cosmetica som han ikke reagere på. Så senere i foreldre og barn at den var en som var fri for uheldige stoffer.. Anonymous poster hash: 107fb...b51
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Puh. Lastet nettopp ned appen og de 3 vi har brukt på ungene var fri for hormonforstyrrende stoffer.Anonymous poster hash: cbff4...b71 Men den ene inneholdt miljøbelastende stoffer selv om den var fri for parabener...ikke lett å vite hva en skal sjekke... Anonymous poster hash: cbff4...b71
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Ærlig talt så prøver jeg å unngå å smøre så langt som mulig. Ungene løper ut og inn hele dagen, og kommer som regel inn når det er for varmt. Skal vi på stranden eller være ute over tid så smører vi, men ironisk nok så har de kun blitt brent når de har blitt smurte. Anonymous poster hash: 3821b...ec2
Nichotine Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2013 Min ragerer på alle solkremene som kommer dårlig ut.. Skjønte ikke hvorfor med engang.. Hadde prøvd type alle på matbutikken, og et par på apoteket, før jeg prøvde cosmetica som han ikke reagere på. Så senere i foreldre og barn at den var en som var fri for uheldige stoffer.. Anonymous poster hash: 107fb...b51 Cosmetica er altså en annen solkrem enn Cosmica?
Nichotine Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2013 Puh. Lastet nettopp ned appen og de 3 vi har brukt på ungene var fri for hormonforstyrrende stoffer.Anonymous poster hash: cbff4...b71 Men den ene inneholdt miljøbelastende stoffer selv om den var fri for parabener...ikke lett å vite hva en skal sjekke...Anonymous poster hash: cbff4...b71 Sant det, ikke lett å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå