Gå til innhold

Søndagskonsert

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til søndag så skal jeg på konsert med Magnus Grønneberg i Grimstad. Og jeg gleder meg enormt.

Vi snakker frk. Førstikøen som skal møte opp senest kl 19 UTEN mann og barn, men med en venninne. Spise nydelig mat, nyte god drikke og antagelig synge alt for mye.

Sørlandssommeren er vidunderlig

Endret av ellen-propellen
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ååååååå, din heldiggris, det høres helt herlig ut! Ja, først i køen og gode albuer så kommer man fram. Du må gi rapport!

Skrevet

Åh, det høres perfekt ut. Jeg er grønn av misunnelse og ønsker meg Sørlandssommer, og ikke minst ferie! 

Kooos deg og nyt hvert minutt! Og lagre minnene - de blir gull verdt å plukke fram og varme seg på når vinteren kommer snikende om alt for kort tid. 

Skrevet

Åh, herregud som jeg savner sørlandssommeren! Pokker at ikke mamma og pappa kunne beholdt barndomshjemmet mitt som feriebolig...

Kos deg masse, og nyt Magnus! ;) En gang i tiden var jeg backstage på nachspiel med ham og resten av CC Cowboys. :D

Og ikke minst, nyyyyyyt tiden uten mann og barn! :P

Skrevet

Rapport kommer, men kanskje sent.

Skal nemlig rett på hyttetur uten Internett etterpå. Ved sjøen, bare for å gni det litt ekstra inn :-D

Skrevet

Dere finner campinghytter i idylliske omgivelser her: http://www.ogge.no/

Sentralt på sørlandet, og i ypperlig avstand for kaffe eller vin med meg :D

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Vi er flere sørlandsdamer her inne, ja ^_^

Nyt konserten, blir sikkert helt knall :D

Skrevet

Om noen ønsker tips til sørlandssommer anbefaler jeg telt her : http://www.arendal.com/no/Severdigheter/Merdo/

Det er gratis å telte på merdø :)

Dette er en bit av himmelen i det været som er meldt neste uke :)

Ogge er nydelig, men litt langt inn i skogen syns jeg. Men de er vel berømte for elgbiffen sin tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...