Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 For snart to uker sidrn våknet jeg med en skikklig kink i nakken. De første dagene var det så ille at jeg nesten ikje kom ut av senga, men det gikk selvfølgelig over etter noen dager. Priblemet er at jeg har blitt så stiv i nakken etterpå. Det er såpas at det innimellomknyter seg i krampe. Noen som har gode råd for å få myket opp skuldrene igjen? Anonymous poster hash: f30f4...568
IreneUtålmodig Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Har dessverre ikke no annet råd enn kiropraktor. Funker kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Du trenger nok en tur til en kiropraktor eller naprapat. Du har sansynligvis en låsning i nakken som gjør at muskulaturen fortsetter å låse seg. Anonymous poster hash: 04ce1...553
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Tror dere det? Jeg har full beveglighet igjen virker det som og ingen av de akutte smertene? Æsj! Jeg ville heller ha tips om varme bar, sove uten pute, en løpetur eller noe annet enkelt Får vell ta en telefon i morgen om jeg ikke er vesentlig bedre da. Prøver meg på en løpetur nå. Kan jo håpe at god blodsirkulasjon vil hjelpe. Det skader vel ikke i det minste. HI Anonymous poster hash: f30f4...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå