Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Venter en liten gutt og står mellom mange navn. Min mann og jeg er på forskjellige "kategorier". Jeg på norrøne og han på "vanlige". Hvem liker du best? Og andre gode forslag? Viljar Iver Birk Trym Mathias Oscar Albert Sune Storesøster heter Ylva Sofie Anonymous poster hash: 6ffda...862
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Ylva Sofie Og Viljar Ylva Sofie og Trym Tobias Ylva Sofie og Albert Ylva Sofie og Oscar Mathias Mange fine og alle synes jeg passer til storesøster. Selv om jeg aldri ha hørt Sune før.. Det synes jeg faktisk var et sært og intetkjønnaktig navn, om jeg kan være så direkte. Hadde jeg sett navnet hadde jeg ikke visst om det var gutt eller jente. Anonymous poster hash: 3a6cd...005
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Jeg synes Birk er fint Av andre norrøne navn liker jeg Odin. Orion synes jeg også er så fint, men det blir jo litt annerledes igjen da.Iver er også søtt. Anonymous poster hash: 1ab6f...4c4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Takk, Sune er svenskt. Ja, enig i st det er spesielt, men bestefaren til min mann het det og han hadde så veldig godt forhold til dine bestefar. Derfor er Sune på listen Anonymous poster hash: 6ffda...862
Gjest meg&mini Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Ylva! Nydelig navn.. Setter det på lista mi;) Jeg like best Iver, Trym, Mathias og Albert. Vetle, Eivind, Mads, Eirik, Emil, Gustav Jeg synes faktisk at Ylva passer godt et litt lengre navn. Feks Aleksander, Christian, Ferdinan. Kommer ikke på flere. Eller mitt absolutte favorittnavn: Emrik. Emrik og Ylva:D
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Jeg synes Birk er fint Av andre norrøne navn liker jeg Odin. Orion synes jeg også er så fint, men det blir jo litt annerledes igjen da. Iver er også søtt. Anonymous poster hash: 1ab6f...4c4 Hihihi:) mine gutter heter Odin og Birk! Hi, jeg ønsket veldig å kalle minsten for Iver. Mannen nektet. Det bli Birk, og jeg elsker det navnet også. Iver ligger fortsatt mitt hjerte nært...så jeg ville gått for det! Også vil jeg selvfølgelig ikke at mine barns navn skal bli super-poppis;) Anonymous poster hash: 2277e...bb8
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Oscar var det jeg likte best på listen. Anonymous poster hash: 4e3ec...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå