Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Feirer dere når barnet har bursdag eller venter dere flere uker til alle er kommet hjem fra ferie. Synes det er trist at barnet mitt skal måtte vente med bursdagen sin to uker hvert år fordi hele familien min er på ferie da. Har lyst til at han skal feire på dagen sin så får bare de som kan komme. Anonymous poster hash: 0b946...d40
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Vi har en som ble 6 år i begynnelsen av juli og vi har tidligere tilpasset feiringen litt etter når de han leker mest med er hjemme, så har vi invitert dem. I år valgte vi å feire det på dagen og det var mange som kom likevel. Fra neste år regner jeg med vi satser på å feire det før skoleferien begynner sånn at flest mulig kan komme. Det du sier om at han skal få feire på dagen sin, vil jo evt bare gå utover han, ettersom antagelig mange ikke har mulighet til å komme, for de fleste gjestene, så er det bare en av mange barnebursdager, så ikke noe veldig stort problem å gå glipp av. Dessuten så er det ikke så vanlig å feire på dagen sin, de fleste legger det uansett til en helg og om det da er med en gang, eller et par uker etterpå eller før, gjør ikke veldig stor forskjell. Og nå ser jeg at du skriver familiebursdag, vi har pleid å feire den helgen før eller etter hvor flest mulig kan. De som ikke kan, får komme en gang det passer, evt vi feirer på feire hvis vi skal feriere med noen litt etter bursdagen. Anonymous poster hash: 8d61f...c0d
Trultemor85 Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Vår sønn har bursdag 14 og alltid feiret ca den datoen. I barnehagen var det alltid mange som kom fordi han ba alle på store gruppa, men nå når han går på skolen vil han bare ha gutter og da blir det ferre. Vet at 2 eller 3 er på ferie og vi er på ferie selv, så venter til starten av August denne gangen
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Jeg feiret enten før eller etter skoleferien da jeg var liten. Var aldri noe problem. Anonymous poster hash: bf08a...8de
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har på sommeren, midten av juli, og jeg hadde bestandig et familieselskap + et barneselskap med de ungene som var hjemme. Da var det gjerne barnebursdag med naboene, både små og store, gutter og jenter, Ble fint selskap, det. Da jeg begynte på skolen, hadde jeg nok noen feiringer med klassen i august. Anonymous poster hash: 674fc...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå