Gå til innhold

Noen som har Green Gate servise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har Green Gate Fay red og Linda Red, til 8 per. som jeg bruker mest til jul.

hadde funnet meg en annen farge og mønster jeg tenkte å kjøpe meg, som skulle brukes litt mer året rundt.

Fortalte dette til en venninne, hun mente det ble litt  "over the top" å kjøpe enda en serie av denne produsenten. og hun syntes jeg burde latt det være.

Jeg ble litt i tvil. Blir det for dummt?

Anonymous poster hash: 75ae7...e0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har green gate servis og skjønner deg godt! Løp og kjøp :)

Skrevet

Det er jo så fiint. Og når det ikke er to hverdagsserviser så må det vel gå. 

Her har de mye fint *drømme drømme* http://mollegaarden.dk/green-gate

Anonymous poster hash: ddfe9...31b
Skrevet

Ser ikke at det er noe problem om du har råd. :-) har selv Fay red og synes det er kjempefint. Bare synd det er gått ut av produksjon. Regner med jeg må finne noe annet etterhvert som ting går I stykker. :-)

Skrevet

Jeg har også fay red7lina red som juleservise. har lyst å samle et annet som hverdagsservise...ser ikke noe "galt" i det...du må jo få bruke pengene dine på det du vil!

Skrevet

Hvorfor skulle det ha noe å si? Du liker produsenten og synes de lager fine ting - ergo blir du fornøyd med et servise til fra de. Det er vel strengt tatt det viktigste :) 

Kjøp og kos deg du. Man er så forskjellige, og venninna di og du tenker tydeligvis ikke likt på akkurat dette emnet. Det bør ikke stoppe deg fra å kjøpe noe du har lyst på :) 

Skrevet

Ah! Takk! Da blir det vist nytt servise på meg gitt :)

Anonymous poster hash: 75ae7...e0a

Skrevet

Nei, ærlig talt, det blir for dumt!!!! :P

Kjøp det du om du har lyst på det og drit i hva andre sier!

Anonymous poster hash: 06c6d...bc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...