Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei. Jeg har Green Gate Fay red og Linda Red, til 8 per. som jeg bruker mest til jul. hadde funnet meg en annen farge og mønster jeg tenkte å kjøpe meg, som skulle brukes litt mer året rundt. Fortalte dette til en venninne, hun mente det ble litt "over the top" å kjøpe enda en serie av denne produsenten. og hun syntes jeg burde latt det være. Jeg ble litt i tvil. Blir det for dummt? Anonymous poster hash: 75ae7...e0a
megmegmeg Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har green gate servis og skjønner deg godt! Løp og kjøp
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Det er jo så fiint. Og når det ikke er to hverdagsserviser så må det vel gå. Her har de mye fint *drømme drømme* http://mollegaarden.dk/green-gate Anonymous poster hash: ddfe9...31b
Busy_bee Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Ser ikke at det er noe problem om du har råd. :-) har selv Fay red og synes det er kjempefint. Bare synd det er gått ut av produksjon. Regner med jeg må finne noe annet etterhvert som ting går I stykker. :-)
SnartToGull Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har også fay red7lina red som juleservise. har lyst å samle et annet som hverdagsservise...ser ikke noe "galt" i det...du må jo få bruke pengene dine på det du vil!
ms.Pond Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Hvorfor skulle det ha noe å si? Du liker produsenten og synes de lager fine ting - ergo blir du fornøyd med et servise til fra de. Det er vel strengt tatt det viktigste Kjøp og kos deg du. Man er så forskjellige, og venninna di og du tenker tydeligvis ikke likt på akkurat dette emnet. Det bør ikke stoppe deg fra å kjøpe noe du har lyst på
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Ah! Takk! Da blir det vist nytt servise på meg gitt Anonymous poster hash: 75ae7...e0a
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Nei, ærlig talt, det blir for dumt!!!! Kjøp det du om du har lyst på det og drit i hva andre sier! Anonymous poster hash: 06c6d...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå