Gå til innhold

Fine dagen!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg har inntatt enorme mengder med smoothie, solt meg, vært helt, helt alene, lest bok og vært på kirkegården. Der var det pyntet med lavendel, som gjorde meg veldig glad, for jeg tror at det var gjort for meg. Og jeg synes ingenting er så stemningsfullt og vakkert som en kirkegård i sen sommersol, spesielt når man nesten er helt alene blant alle gravene. Nå skal jeg snart toppe lykken med masse mat og drikke vin til jeg sovner. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, det hørtes ut som en fin dag. :)

Her er det litt for travelt med to små hjemme mens mannen jobber, og alenetid vet jeg ikke hva er lenger.. Vin har jeg glemt hvordan smaker. 

Men vi skal nok ta det igjen om ikke lenge. ;)

Håper dagen imorgen blir like bra for deg da! :D

Skrevet

Fin dag her også! Jeg har vært hjemme fra jobb for å være sammen med de to som ikke har SFO og barnehage denne uka. De har imidlertid ikke vært her i det hele tatt omtrent, så det har blitt lesing i sola, litt soving i sola, masse bok, indisk mat med mannen og masse stillhet. Sommer er herlig :) 

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ah, det hørtes ut som en fin dag. :)

Her er det litt for travelt med to små hjemme mens mannen jobber, og alenetid vet jeg ikke hva er lenger.. Vin har jeg glemt hvordan smaker. 

Men vi skal nok ta det igjen om ikke lenge. ;)

Håper dagen imorgen blir like bra for deg da! :D

Vin- og alenetid kommer en dag, det er bare å holde ut! Dagen i morgen blir nok minst like fin, for da kommer lillebror for å feire attenårsdagen med storesøster! Og om to små dager må jeg flytte til Paris for førti dager, og det er ikke så verst det heller! Og du har jo en søt liten baby, det misunner jeg deg!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Fin dag her også! Jeg har vært hjemme fra jobb for å være sammen med de to som ikke har SFO og barnehage denne uka. De har imidlertid ikke vært her i det hele tatt omtrent, så det har blitt lesing i sola, litt soving i sola, masse bok, indisk mat med mannen og masse stillhet. Sommer er herlig :)

Helt enig, jeg elsker sommeren! Og enda mer indisk, faktisk! Spiste det i går og skulle helst ha spist det i dag også, hadde det ikke vært for at det hadde vært flaut å bestille en gang til i dag. Hva leser du? :)

Skrevet (endret)

Nå leser jeg "De hemmelige barna", om en britisk mann som driver en teplantasje i India rett før andre verdenskrig og får to barn med en indisk kvinne han har tatt som elskerinne. Disse barna kan han ikke vedkjenne seg. Bra bok egentlig, passe sommerunderholdning. 

Jeg ville tenkt at jeg blåser i hva folka i restauranten mener hvis jeg hadde lyst til å bestille to dager etter hverandre. 

Endret av Iiiiik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...