It's all about me Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Eller holder det å vare være veldig nære og smitte gjennom luften? Anonymous poster hash: 4c018...4eb
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg fikk det av å være i samme hus som noen.... de var bare inne i første etasje, jeg var i andre etasje (åpen løsning). Dvs barna var nede, foreldrene kom opp i maks fem minutter. Men jeg var ikke veldig nær noen av dem. De visste da ikke at barna hadde vannkoppsmitte i seg, de ble syk noen dager senere. Så trenger visst ikke være så veldig nær heller hvis man først er disponert. Det skal også sies at jeg som liten virkelig forsøkte å få vannkopper, lå i senga til min syke venninne, drakk av samme glass og kopper som henne.... prøvde det med flere venninner og søskenbarn, men som barn fikk jeg aldri vannkopper uansett hvor nær jeg kom. Som voksen, derimot... Anonymous poster hash: 980d9...686
Elsker livet Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Det er dråpesmitte. Så det holder at man puster der en med vannkoppene nettopp snakket eller hostet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå