imariaho Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Heisann jeg lurte litt på om noen her inne faktisk har prøvd akkurat disse produktene? om de fungerer, eller om dette bare er tull?Jeg er en av de som har bestillt dette etter å ha lest om det i en artikkel der en dame har vært med i testingen av dette. hun beskrev uke for uke gjennom hele mnd om hvordan hun opplevde og hvordan dette funka. når jeg hadde lest denne artikkelen fikk jeg også lyst å prøve dette, så jeg bestilte disse to produktene, ettersom disse to skal kombineres. - MEN etter jeg hadde bestilt disse varene fant jeg ut at det var ei som har gådd ut med en artikkel/Innlegg som het "IKKE KJØP SLIMATREX OG VITALIFE DETOX" eller noe sånt. der hun skrev at dette bare var tull og at de sluker penger fra kontoen din. å at man ikke burde bruke disse produktene hvis man fikk de. man måtte også sperre korte sitt, og bestille nytt kort sånn at disse folka ikke lenger har tilgang til din konto. - Men er det noen her ute som har prøvd produktene???
imariaho Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2013 har forøvrig sperret kortet, så de ikke får til å trekke penger fra kontoen. men har fått mail i fra de om at produktene er sendt. så jeg bare lurte hvis det skulle vise seg at produktene faktisk kommer. - Er mange slike innlegg rundt om på nette der folk kritiserer og sier negative ting om produkter og leverandører... både produkter som har fungert og ikke. det er derfor jeg blir litt nysgjerrig på disse produktene. for noen må vell ha prøvd de FØR dette innlegget kom ut?.....
Gurine Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Lurer jeg også på, da jeg har vurdert å prøve. Men lurer litt på om problemet er at man binder seg til å kjøpe i en eller to mnd etter prøvepakka, og det er svinedyrt.. Men vet ikke altså og har ikke prøvd selv.
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Lurer jeg også på, da jeg har vurdert å prøve. Men lurer litt på om problemet er at man binder seg til å kjøpe i en eller to mnd etter prøvepakka, og det er svinedyrt.. Men vet ikke altså og har ikke prøvd selv. Hei. Dette lurer jeg også på. Var så dum og bestilte dette idag, men når jeg skulle godkjenne bestillingen kom det opp ERROR. Og jeg fikk ingen bekreftelse på mail av de. Kom det opp det hos deg? Og hvor lang gikk det fra du bestilte til du fikk bekreftelsen?? Har helt noia nå. Har ikke råd til og bli trekket flere tusen videre..
SakaM Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Jeg har nettopp fått pakken i posten! Har ringt og snakket med dem! Konsulenten som snakker norsk var ikke "tilgjengelig" Slik forklarer de reglene: Når du bestiller Slimatrex har du 14 dager angrefrist. I virkeligheten er det bare 10 dager. De regner med at en får pakken innen 4 dager og har 10 dager til å prøve den. Dersom du skal avslutte kontoen hos dem så må du gjøre det 1 dag før angrefristen har gått ut, og sende tilbake resten av pillene! Dersom du ikke avslutter kontoen en dag før angrefristen så trekker de dit kredittkort og sender en ny pakke! I selve pakningen står at den er ikke evaluert fra mat tilsynet! Den inneholder grønn kaffe og grønn te. Anbefales ikke for gravide! Til slutt så syns jeg alt er så useriøst og tullete! Bare 10 dager angrefrist og pakningen må sendes tilbake?
Mammo91 Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har nettopp fått pakken i posten! Har ringt og snakket med dem! Konsulenten som snakker norsk var ikke "tilgjengelig" Slik forklarer de reglene: Når du bestiller Slimatrex har du 14 dager angrefrist. I virkeligheten er det bare 10 dager. De regner med at en får pakken innen 4 dager og har 10 dager til å prøve den. Dersom du skal avslutte kontoen hos dem så må du gjøre det 1 dag før angrefristen har gått ut, og sende tilbake resten av pillene! Dersom du ikke avslutter kontoen en dag før angrefristen så trekker de dit kredittkort og sender en ny pakke! I selve pakningen står at den er ikke evaluert fra mat tilsynet! Den inneholder grønn kaffe og grønn te. Anbefales ikke for gravide! Til slutt så syns jeg alt er så useriøst og tullete! Bare 10 dager angrefrist og pakningen må sendes tilbake? Hvordan gikk det videre hva gjorde du etter angre fristen var gått ut? Sperret du kortet. Så fall hvis du gjorde det. Måtte du sende pakken tilbake etterpå?? Eller var det ikke noe meir kontakt etter at du hadde sperra ?? Så nysgjerrig på dette, veit ikke hva eg skal gjøre så vil vite hva andre har gjort !!!!
magica fra tryll Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Vi sendte pakka i retur, sperret kortet og sendte en mail. Ikke hørt fra de etter det. Det var virkelig helt umulig å få avsluttet via telefon. De sa det var gjort, og at vi skulle få bekreftelse på mail som aldri kom. Jeg tror det er lureri hele greiene!!
2barnsmor2 Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Vi sendte pakka i retur, sperret kortet og sendte en mail. Ikke hørt fra de etter det. Det var virkelig helt umulig å få avsluttet via telefon. De sa det var gjort, og at vi skulle få bekreftelse på mail som aldri kom. Jeg tror det er lureri hele greiene!! Hei Var så dum at jeg bestite denne ! :/ Så nå lurte jeg på hvilken adresse du sendte det til? Å hvor finner jeg denne RAM koden? Har snakket med dem idag, å avsluttet hele dritten. Har fått bekreftelse på mail. Takk for svar
magica fra tryll Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Vi sendte pakka i retur, sperret kortet og sendte en mail. Ikke hørt fra de etter det. Det var virkelig helt umulig å få avsluttet via telefon. De sa det var gjort, og at vi skulle få bekreftelse på mail som aldri kom. Jeg tror det er lureri hele greiene!! Hei Var så dum at jeg bestite denne ! :/ Så nå lurte jeg på hvilken adresse du sendte det til? Å hvor finner jeg denne RAM koden? Har snakket med dem idag, å avsluttet hele dritten. Har fått bekreftelse på mail. Takk for svar Jeg husker ikke,-men bare tilbake til den adressa det kom ifra tror jeg. Noen RAM kode vet jeg heller ikke,-fikk ikke tak i dem.....Og så sendte jeg en mail hvor jeg sa at vi hadde sperret kortet, og ikke ønsket flere pakker...
2barnsmor2 Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Vi sendte pakka i retur, sperret kortet og sendte en mail. Ikke hørt fra de etter det. Det var virkelig helt umulig å få avsluttet via telefon. De sa det var gjort, og at vi skulle få bekreftelse på mail som aldri kom. Jeg tror det er lureri hele greiene!! Hei Var så dum at jeg bestite denne ! :/ Så nå lurte jeg på hvilken adresse du sendte det til? Å hvor finner jeg denne RAM koden? Har snakket med dem idag, å avsluttet hele dritten. Har fått bekreftelse på mail. Takk for svar Jeg husker ikke,-men bare tilbake til den adressa det kom ifra tror jeg. Noen RAM kode vet jeg heller ikke,-fikk ikke tak i dem.....Og så sendte jeg en mail hvor jeg sa at vi hadde sperret kortet, og ikke ønsket flere pakker... Oki Får bare prøve da Takk for svar
Vitalife.no Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Hei alle sammen! Jeg jobber i Vitalife AS (Vitalife.no). Vi mottar daglig telefoner vedr Vitalifedetox.com og slimatrex. Dette selskapet er basert i USA, og har ikke noe med vitalife.no å gjøre på noen måte. Så vidt vi har skjønt er dette et svindelselskap, hvor kredittkort belastes, og det er vanskelig å få avbestillt varene. Vårt råd, som vi gir til alle som ringer, er få få stengt sine kredittkort, og opprette en klage via sin bank. Det som virkelig er trist, er av våre kunder forbinder dette selskapet med vårt. Til dere som har blitt lurt; jeg håper dere finner ut av det. Kontakt gjerne oss dersom dere lurer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå