Gå til innhold

Turnuslege som henviser til utskrapning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte legen fordi jeg hadde en liten blødning. Turnuslegen pleier ikke sjekke noe. Han henviser til utskrapning med en gang. Er ikke det litt feil?

Anonymous poster hash: 49833...88f

Videoannonse
Annonse
Gjest skogskaninen
Skrevet

Det var rart, burde jo henvist til ul i stedet for, er vel like greit det liksom. Det gjorde de med meg da jeg dro på legevakta. (Kanskje du burde dra dit?) Hadde forresten flere blødninger i svangerskapet, ingenting galt. :)

Skrevet

Jo det er feil. Spesielt når det bare var en liten blødning. Det er jo vanlig med blødninger og at det går bra allikevel.

Anonymous poster hash: 63591...03a

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hjelpes... Det er normalt med små blødninger i svangerskapet, uten at det betyr det er over... Jeg ville nok droppet det, tatt turen til legevakten eller ringt inn til poli.klinikk om det er mulig.. Siste utfall hadde vært å reist på forundersøkelsen av utskrapningen, da tar de jo UL for å vite hvor langt på vei man er, bare si at legen har gjort en feil, og du kommer for å vite om det er liv i magen eller ikke.. Tror jeg hadde blitt sint på den legen der ja

Skrevet

Hei.... De tar ALLTID ultralyd før en evt. utskrapning.  Det er rett av turnuslegen å henvise deg til Kvinneklinikken, men kunne jo ordlagt seg noe annerledes :-)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Du MÅ sjekkes med UL først!!

Jeg var på UL pga blødning i dette svangerskapet og fikk beskjed av en eldre, erfaren overlege at det ikke var noenting i livmor og at jeg hadde spontanabortert.

Heldigvis fikk jeg ikke tilbud om medisiner eller utskrapning for legen hadde oversett et levende foster, et som hadde sluttet å vokse og et hematom!

DET er godt gjort å overse, men heldigvis så endte det bra og jeg har termin i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...