Gå til innhold

Jeg greier faen ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

- å ligge unna sjokolade. Ikke en eneste dag! Arg, blir gal av meg selv, alt annet er jeg flink med; trening, måltider etc. Men sjokolade, det MÅ jeg ha.

Finnes det ikke i hus, blir jeg helt tullete og sjekker kjøkkenskapene en halv million ganger, og jeg kan finne på å spise en skje med melis.

Det er jo det rene mirakelet at jeg har gått ned så mye som 6 kg siden fødsel. Bare synd jeg har iallefall 10 igjen før jeg er fornøyd..

Og det blir jo ikke bedre av at man har en mann som er tynn som en strek og kan hive i seg kilovis uten at det vises på en flekk. For ikke å snakke om at han er av typen som kjøper sjokolade eller tar med seg allslags godsaker fra jobb for å være snill og "romantisk". Hva skjedde med blomster, liksom? Eller enda bedre, diamanter? Man blir i det minste ikke feit av det. Litt fattig av sistnevnte, men fremdeles slank og lekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har kapitulert! Heldigvis er jeg glad i den mørke, så Premium 86%, 2-4 ruter HVER dag :)

Flotter meg med noen av de andre mørke på lørdager, Havsalt & pekan, jordbær, chilli, karamell.... nam, bra det endelig har kommet litt utvalg her!.

Tror jeg er hormonelt anlagt. Eneste gangene i livet jeg ikke har hatt lyst på er da jeg har vært gravid. Har tatt igjen med renter under amming dog (helst en stor plate melkesjokolade pr dag!)...

Endret av bIomstre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...