Gå til innhold

SLIMATREX OG VITALIFE DETOX.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) jeg lurte litt på om noen her inne faktisk har prøvd akkurat disse produktene? 
om de fungerer, eller om dette bare er tull?
Jeg er en av de som har bestillt dette etter å ha lest om det i en artikkel der en dame har vært med i testingen av dette. 
hun beskrev uke for uke gjennom hele mnd om hvordan hun opplevde og hvordan dette funka. 
når jeg hadde lest denne artikkelen fikk jeg også lyst å prøve dette, så jeg bestilte disse to produktene, ettersom disse to skal kombineres. 
- MEN etter jeg hadde bestilt disse varene fant jeg ut at det var ei som har gådd ut med en artikkel/Innlegg som het "IKKE KJØP SLIMATREX OG VITALIFE DETOX" eller noe sånt. der hun skrev at dette bare var tull og at de sluker penger fra kontoen din. 
å at man ikke burde bruke disse produktene hvis man fikk de. man måtte også sperre korte sitt, og bestille nytt kort sånn at disse folka ikke lenger har tilgang til din konto. 

- Men er det noen her ute som har prøvd produktene??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at de trekker full pris av kontoen etter 17 dager for neste mnd forbruk(1300 kr). Og om du ikke vil ha mer, må du skifte visakort! Du får ikke kontakt på telefon, og om du gjør snakker de deg bare etter munnen men ingenting skjer.

Anonymous poster hash: c2103...303
Skrevet

vi har gjort det :) gjorde det rett etter at jeg hadde lest om det. 
Men jeg lurer på produktene. fordi jeg fikk mail om at produktene er blitt sendt. så hvis de dukker opp i posten så lurte jeg på om vi skulle prøve det. så om noen andre har prøvd, å om det har noen virkning? 

Skrevet

dytter! 

Anonymous poster hash: 351be...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...