Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Google er ikke min venn i dag og koffeinet virker ikke enda. Noen som kan tipse meg om hvilke sykdommer disse symptomene kan tyde på? - noen få blemmer som fikk litt gulaktig væske inni etter noen dager. Et stort sårområde ca 1 cm i diameter, som har fått sårskorpe, ellers kun tre små blemmer ved siden av. - hvitt belegg på tunga - ikke feber, ihvertfall ikke pr dags dato - fin form, men hostet tidligere en del uten at dette nødvendigvis har sammenheng med blemmene. Takker for tips, hilsen trøtt mamma. Anonymous poster hash: bf63d...ea6
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Google er ikke min venn i dag og koffeinet virker ikke enda. Noen som kan tipse meg om hvilke sykdommer disse symptomene kan tyde på? - noen få blemmer som fikk litt gulaktig væske inni etter noen dager. Et stort sårområde ca 1 cm i diameter, som har fått sårskorpe, ellers kun tre små blemmer ved siden av. - hvitt belegg på tunga - ikke feber, ihvertfall ikke pr dags dato - fin form, men hostet tidligere en del uten at dette nødvendigvis har sammenheng med blemmene. Takker for tips, hilsen trøtt mamma. Anonymous poster hash: bf63d...ea6 Munn, hånd og fotsyke kanskje Anonymous poster hash: f083f...6d7
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Brennkopper ville jeg tippet. viktig å få medisiner til dette, smitter som fa.... Anonymous poster hash: 1c1c2...74f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Jeg tippet brennkopper selv også, men greit å få noen tips. Takk for hjelpen damer Anonymous poster hash: bf63d...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå