Gå til innhold

Bekledning på stranda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten kar på 1 år som skal på stranda i dag. Hva har dere på de små når de skal bade? Badebleie og uv- drakt eller kun badebleie?

Er det foresten plass til bleia under drakta? Mulig jeg må teste det først,hehe...

Anonymous poster hash: 94a95...368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har pleid å ha på uv drakt, men i år blir det vanlig bade-boxer og badebleie :-) var god plass til bade bleier i de draktene han har hatt iallefall

Skrevet

Min (15 mnd) hadde bare badebleie på ferie nå. Smurte inn med Nivea 30+ og ungen er like hvit etter 14 dager i varmen :)

Skrevet

Ville heller investert i et strandtelt som det går an å komme seg vekk fra sola i, samt ha med en solhatt så han slipper å bli solbrent i hodet. Sommeren er en tid for å gå uten klær! :) 

Anonymous poster hash: c3c5a...3d3
Gjest Lagå
Skrevet

Min på 21 mnd. har på badebleie og badedrakt :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Så fort hun lille har bæsjet, så er det kun en liten badeshorts. Så slipper hun klamme badebleier...

Skrevet

Min flyr rundt naken, med solhatt. Smører med faktor 50.

Skrevet

Jeg foretrekker badebleie og UV drakt. Pluss solhatt.

Anonymous poster hash: 28bcf...d8b

Skrevet

Min (15 mnd) hadde bare badebleie på ferie nå. Smurte inn med Nivea 30+ og ungen er like hvit etter 14 dager i varmen :)

Dette har jeg lurt litt på. Er man dårlig forelder om barna blir brune? Jeg smører min 3 åring hyppig med faktor 30, og han blir likevel sjokoladebrun der han ikke har klær. Har aldri vært brent. Å smøre med faktor 50 er ikke aktuelt da han har atopisk eksem.

Anonymous poster hash: d56ab...fd0

Skrevet

En ettåring hadde jeg latt løpe naken.

Skrevet

Ok, takk for svar. Da blir det solkrem, solhatt og badebleie. Har med parasoll som han kan sitte under... :-)

Skrevet

Hi over ja...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...