Gå til innhold

Hva må jeg ta med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur på frognerbadet i dag, og det blir veslas første dag lenge ute i sola.
Jeg bestilte uv-telt og ny uvdrakt på nett i går, så litt dumt å gå i butikken å kjøpe dobbelt opp, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sånn parasoll til vogna bare. Har solkrem faktor 50, og uvdrakt.   Setter så klart vogna i skyggen når hun skal sove og lar henne ikke være direkte i sola mer enn få minutter om gangen når vi evt er i bassenget, rusler rundt osv.

Er det noe annet nødvendig jeg trenger å ha med?
Skal kjøpe badebleier på veien..
Mat, vann og skift er selvfølge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ikke uvdrakt på jenta vår, men det er jo smak og behag :) Hun er sjelden noe lenge i solen slik at solfaktor 50 holder lenge :) 

Vi bruker en paraply som skygge samt vognen, har med en god del leker, et fleecepledd som hun kan tulle seg inn i etter bading og tørking. Godt med vann, mat og litt mellommåltid :) litt varmere klær hvis det skulle bli kaldere utover dagen :) Vi kan være ute i solen fra 10-17.30 noen ganger og hun elsker det, blir veldig sliten når vi kommer hjem men går veldig fint :)

Men alt dette er jo smak og behov ;)

Anonymous poster hash: f9c4e...835
Skrevet

Vi bruker ikke uvdrakt på jenta vår, men det er jo smak og behag :) Hun er sjelden noe lenge i solen slik at solfaktor 50 holder lenge :)

Vi bruker en paraply som skygge samt vognen, har med en god del leker, et fleecepledd som hun kan tulle seg inn i etter bading og tørking. Godt med vann, mat og litt mellommåltid :) litt varmere klær hvis det skulle bli kaldere utover dagen :) Vi kan være ute i solen fra 10-17.30 noen ganger og hun elsker det, blir veldig sliten når vi kommer hjem men går veldig fint :)

Men alt dette er jo smak og behov ;)

Anonymous poster hash: f9c4e...835

Hvor gammel er din?

Skrevet

Anonymous poster hash: 7a678...719

Skrevet

Folk er hysteriske når det gjelder at barn skal ta skade av litt sol!!! Her sitter minsten (8mnd) i uvtelt når han ikke bader (dette gjelder ved stranda så klart) og smøres med faktor 30 litt før vi går ut i vannet, han sitter lenger enn noen minutter i vannkanten og plasker for seg selv etter vi har bada!!! La dem få leke ved vannet selv om sola henger på himmelen uten å få panikk!!! Relax!! Koser seg i badekåpe for å få igjen varmen etterpå !! :D herlige sommeren!!

Anonymous poster hash: 7a678...719

Skrevet

Har ikkje uv-drakt og -telt vi. Har på solkrem, bomullsklede og solhatt.

Skrevet

Haha! Skulle tro dere skulle i krigen. Det holder lenge med solkrem, solhatt og evt. en lett t-skjorte/body.

Anonymous poster hash: fdc09...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...