Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å konkludere med tråden jeg startet og aldri fortsatte på, kvalmen var ikke graviditet. Men, som gubben glad poengterte, da må vi jo bare fortsette å prøve, og han skulle da jammen stille opp! Det var jeg ikke akkurat bekymret for ;) 

De siste ukene har jeg levd i en ganske gnagende boble etter funnet av en ganske stor kul på kroppen. Kreft er dessverre noe som går igjen i min familie, og jeg føler jeg har vært ganske flink til å leve "rett" ift risikoen. Derfor var sjokket ganske stort da jeg plutselig fant denne relativt store klumpen. Så i går dro jeg til  legen og fikk den undersøkt, og TAKK OG PRIS, den er godartet. Men jeg blir uansett fulgt opp litt fra nå mtp familiehistorien og for å se om den vokser. Som legen sa, det er ikke farlig om den vokser, men hvis det blir fare for ubehag for meg, så vil han heller fjerne den, så derfor holder han øye med den. I dag deklamerer jeg stor legeelsk. Jeg har virkelig verdens beste fastlege. 

Så i natt har jeg sovet som et barn, for første gang på en god stund. Det var himmelsk :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det må ha vært en tung tørn, både å ikke være gravid og angsten for kulen. Godt å høre at du følges opp og fint å se deg her igjen.

Skrevet

Takk! :) 

Graviditeten kommer vel når kroppen bestemmer seg for det, så inntil videre får vi gjøre det beste ut av det ;) I kveld skal det feires tidlig helg med litt god vin, så dagens oppdrag er å finne ut hvilken. Noen forslag`?

Gjest sug lut
Skrevet

Arrow chardonnay er min greie om dagen, toliter i kjøleskap...

Skrevet

Den skal jeg myse litt på. Vet svigermor var veldig glad i arrow - hvis det er så at de lager rosé også? Toliter høres heller ikke gærent ut. Kom til konklusjonen at jeg må drikke mens jeg kan, så da gjelder det å finne de små ting å feire, som at helgen etterhvert kommer ;) 

Må utvide  mine vinhorisonter, var på første offisielle smaking i forrige uke, og fikk en åpenbaring når det gjelder smaker i vin. Spytting derimot, må jeg jobbe litt mer med, det var vanskelig å få til på en elegant måte. Hvordan i alle dager kan man spytte så det ser høflig og alment akseptabelt ut?

Skrevet

Åh, har tenkt på deg!

Vel, fortsett med prøvingen. Holder tomlene for deg så lenge.

Godartet er en god beskjed å få. Fint med oppfølging på alle hold. Jeg har selv ekstremt dårlige gener og sjekkes stadig for både det ene og det andre.

Sender en klem!!!

Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe - dere får kose dere med produksjonsforsøkene så lenge! Skjønner at en kul setter tankene i sving, særlig når familiehistorikken tilsier at kuler er skumle. Godt å høre at den var godartet. 

Skrevet

Takk vakre dere :) Klemmer sendes tilbake til alle :)

Nyter et godt glass med en gammel favoritt, viña maipo. Chilensk om jeg ikke husker helt feil. Chilenere er ålreite altså, noe for å krydre opp og roe ned en ellers hektisk dag. Ved siden av står en økologisk rosé og venter utålmodig på å bli åpnet. Sommerfavoritt den også. Gikk for de safe i dag, som jeg vet sitter godt i munn, mage og minne. Ved siden av meg ligger min nye bok, og jeg gleder meg til å sette igang :) 

Ah, det er herlig å tenke at jeg har senvakt i morgen :) 

Skrevet

Åh, så flott at kulen var godartet! B)

Kos deg med vinen- guuuud som jeg gleder meg til jeg kan nyte et glass eller to igjen!  :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Så godt at det ikke var ondartet og så dumt at det ikke var graviditet, men det betyr jo vin og mer prøving, så det er vel ikke helt dumt heller. Har tenkt på deg og lurt! :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Signerer de andre her jeg :)

Flott at du er positiv, at kulen var godartet, god oppfølging og at vinen smaker :D

Skrevet

Oi, blomstre, den vinen skal jeg absolutt prøve! Skrible ned en bestilling så fort jeg kan :) 

Takk, vakre damer, dere er morgenlyspunktet i en ellers traurig lørdag. Men, om x antall timer er det tross alt helg, og jeg skal få en lørdagskveld heeelt for meg selv. Og en lang og lat søndagsmorgen. Ikke verst det heller :) 

Skrevet

Ha en fin dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...