Henriette2806 Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Vi ønsker å bytte vogn, og skal derfor selge den vi har. Er en teutonia mistral s 2012 modell, kjøpt for 1 år siden. Vogen er lite brukt og i god stand, men har fått et lite kakk så den glir ikke like godt opp fra nedslått stilling, som den gjorde ny. Det føler med bag, sportsdel, sommerpose, lammeullspose, adapter til maxi cosi, parasoll, regntrekk, myggnetting, ekstra kant til sportsdelen (for å gjøre den mer som en bag) fotpose, ekstra solskjerm og hjultrekk. Hva burde jeg ta for vognen? Nypris var ca 11000 ,-
Elsker livet Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Jeg ville ha solgt vognen med bagdel og sportsdel. De andre tingene ville jeg solgt utenom. Selger du alt samlet vil det være relativt stor forskjell i antall potensielle kjøpere. Jeg ville sjekket på finn hvilken pris andre har lagt seg på som selger samme vogn, og lagt min til litt lavere.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Sånn vanligvis så er det ca 30 - 50 % på alle tingene så dere vil nok tape ganske mye. Særlig siden denne type vogn er ikke like ettertraktet som mange andre da teutonia er kjent for å ha en del reklamasjon. Er enig i det elsker livet skriver om å dele opp alle delene slik: Vogn med regntrekk, myggnetting, parasol, fotpose og hjultrekk Bag med ekstra kant Sommerpose Adapter til maxi cosi Lammeullspose Anonymous poster hash: 3c13f...2a5
Henriette2806 Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2013 Takk damer ja jeg vet vi taper litt på det, men da vi kjøpte vognen hadde vi et litt annet behov enn nå, og trenger derfor en vogn som er lengre (veldig langt barn, visste jo ikke det da jeg kjøpte vogna) og så bor vi i nord nå, så vil ha en vogn som er lunere. Kan ha en pris for vogn med bag, sportsdel, myggnetting, regntrekk, hjultrekk, forlenger, fotpose og ekstra solskjerm. Men hvor mye? Så kan jeg selge adaptret, parasoll og sommer/vinterpose hver for seg. Og så en samlet pris for alt, der man som #5 sa får avslag. Lammeullsposen er kjempegod, og kostet 2000 ny, så den kan jeg sikkert få litt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå