Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 syns mennene deres det er ok å få det i munnen, eller over ansiktet? hvordan syns de det er? jeg har en venninne som spruter, men tør ikke spøøre henne så altfor mye, så jeg spør heller litt her inne Anonymous poster hash: 63d58...9e8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Jeg spruter ikke når han bare slikker meg. Hvis han fingrer meg samtidig kan jeg gjøre det. Men det er sjeldent det spruter som en fontene (selv om det også kan skje), så som regel blir han bare våt på hånden, evt haken. Bare én gang har det sprutet slik at han fikk det i ansiktet, og da fingret han meg men hadde hodet ganske lavt ned mot meg. Han synes det er stas, han tar det som et kompliment at det er HAN som er så flink og gjør det så godt for meg Noe annet er at det er upraktisk at det blir så vått, for det kan bli veldig, veldig vått. Da må det håndklær i senga før akten, og ikke alltid det er nok med en som er brettet dobbelt, en gang :/ Og det andre er at når det blir så vått så mister begge to litt følelsen av den andre fordi vi mister friksjon pga at det er for vått. Men vi har løst det med håndklær i seng og kluter eller noe som vi tørker oss med innimellom når det blir for vått, slik at vi får tilbake mer friksjon. Har aldri møtt en mann som ikke liker det - men tror det er fordi de ser på det som toppen av maskulinitet å få dama til å ejakulere, og derfor tar all æren selv Har visstnok noe med mannlig stolthet å gjøre har et par stykker fortalt meg. Anonymous poster hash: a72cb...89e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Jeg gjør det ikke, men mannen ønsker virkelig at jeg skal gjøre det. Så vi prøver innimellom på å få det til, men så langt uten hell. Såvidt jeg har lest går det ikke an å sprute med bare klitorisstimulasjon. Men man må stimulere g-punktet inni damen. Etter en stund vil det føles ut som om du må tisse ganske kraftig. Da skal man bare slappe av og la det stå til. Ejakulasjonen kommer også ut urinrøret. Anonymous poster hash: 96458...027
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Jeg gjør det ikke, men mannen ønsker virkelig at jeg skal gjøre det. Så vi prøver innimellom på å få det til, men så langt uten hell. Såvidt jeg har lest går det ikke an å sprute med bare klitorisstimulasjon. Men man må stimulere g-punktet inni damen. Etter en stund vil det føles ut som om du må tisse ganske kraftig. Da skal man bare slappe av og la det stå til. Ejakulasjonen kommer også ut urinrøret. Anonymous poster hash: 96458...027 Her kommer det mye hvis mannen fingrer meg ganske hardt mot gpunktet. Men jeg har også nylig oppdaget at jeg kan få til det samme med å ri ham, men det skjer bare hvis jeg da finner akkurat riktig stilling, vanskelig å forklare, må bare prøve seg frem. Men da blir det også veldig, veldig vått. Til gjengjeld har jeg også oppdaget at jeg i denne stillingen kan få orgasme etter orgasme i denne stillingen, får en, fortsetter, får neste... inntil jeg ikke orker mer, sist sluttet vi å telle etter nr 4 eller 5, men det kom noen etter det også. Til min egen store, store overraskelse, for ante ikke at jeg hadde det i meg! Men for å være ærlig så er det mindre slitsomt når man ikke spruter (fordi det blir så himla vått i senga om man ikke husker å ha håndklær under seg, og det at man må stoppe og tørke seg litt nedentil for å få nok friksjon igjen), så det kan hende mannen din kan komme til å angre seg hvis han først greier å "slå deg på" ift dette Anonymous poster hash: a72cb...89e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Jeg spruter også når mannen stimulerer g punktet med fingrene. Det er en ganske voldsom affære, eller, voldsomme bevegelser, så han slikker meg ikke samtidig. Men det spruter over både meg (magen og lårene) og ham, og det blir veldig vått i senga. Han liker det veldig godt, og gjør det ofte. Dette er eneste måte jeg ejakulerer på. Har aldri fått det til selv, på egenhånd. Har skjedd et par ganger i "doggy", men ellers er det bare mannens finger-teknikk som funker Anonymous poster hash: f077d...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå