Gå til innhold

Flere som ikke skal på ferie???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle rundt meg farter og reiser i hele sommer. Vi har valgt bort ferie i år, både av økonomiske årsaker, men så har vi også en 10 mnd gml baby, synes det er lettere hjemme.

Men krever jo litt av oss voksne da med tanke på de større barna. Vi har heller ingen ferie fra jobben vår, men han jobber 2-skift og jeg jobber deltid så kabalen går jo opp på et vis.

Det skal sies at vi var 3 netter på et sommerland i sverige når skolen sluttet, og vi har vært hos min familie oppi landet i 4 døgn...

Hva finner dere på alle dagene??

Anonymous poster hash: ff7b4...72d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på stranda den uka her når det har vært fint vær. Vært litt på besøk som vi ikke har tid til ellers, invitert på hjemmebakte boller, slappet av hjemme. Koser oss veldig med å "bare" være hjemme:)

Anonymous poster hash: 3b2c9...18f

Skrevet

Siden jeg er hjemme i mammapermisjon så har mannen to uker ferie der særkullsbarna er på besøk, og da reiser vi ikke bort på ferie. Vi finner på masse gøy nesten hver eneste dag istedenfor, så alle har det fint hjemme.

Vi reiser derimot til sydligere strøk i august/september når skolene har startet igjen, og tilbringer 2-3 uker der.

DET gleder jeg meg til! Da får vi brukt opp noen uker med pappaperm :)

Anonymous poster hash: 4e2d6...10c
Skrevet

Vi har ferie hjemme. Det skal være ferie for alle, og å reise langt av gårde med 3 barn under 4 år, er ikke ferie for oss. Så vi er på stranden, på blåbærtur, spiser pannekaker med nyrørt blåbærsyltetøy, ligger i telt i hagen, hjelper bestefar i slåtten, inviterer familie på is, ser film midt på dagen med popcorn, sykler på tur, skogtur med niste.

For oss er det dette som er ferie:)

Anonymous poster hash: 83c46...530
Skrevet

Siden jeg er hjemme i mammapermisjon så har mannen to uker ferie der særkullsbarna er på besøk, og da reiser vi ikke bort på ferie. Vi finner på masse gøy nesten hver eneste dag istedenfor, så alle har det fint hjemme.

Vi reiser derimot til sydligere strøk i august/september når skolene har startet igjen, og tilbringer 2-3 uker der.

DET gleder jeg meg til! Da får vi brukt opp noen uker med pappaperm :)

Anonymous poster hash: 4e2d6...10c

Næh, det skulle tatt seg ut om særkulla skulle fått seg en sydentur!

Anonymous poster hash: c814d...4bf

Skrevet

Vi er bare hjemme i sommer. Bruker tid (og penger) på oppgradering av hage og uteareal.

Men barna, som er fra ett til seks år, koser seg hjemme, i dyreparken /badeland (vi er heldige, bor i nærheten og har årskort), på stranda, på sykkeltur, fisketur/båttur, rusletur i byen, sover i telt i hagen, får besøk av venner, og familie, spiser masse is, får pannekaker til frokost +++

Vi savner ikke å dra bort i sommerferien, det er jo nå vi kan nyte å bo ved sjøen på Sørlandet:-)

Anonymous poster hash: 43ddd...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...