Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Et sted går faktisk grensen. Det er bare creepy med menn som skal være så jævla til stede under en kvinnes menstruasjon. Vedder på de egentlig ønsker seg fitte. Anonymous poster hash: 78de4...d3e
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Hæ? Mensenmann? Hva mener du? Mannen min oppfører seg ikke annerledes fordi om jeg har mensen. Det gjør ikke jeg heller utenom at jeg går med bind eller ob. og dusjer litt oftere.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Hæ? Mensenmann? Hva mener du? Mannen min oppfører seg ikke annerledes fordi om jeg har mensen. Det gjør ikke jeg heller utenom at jeg går med bind eller ob. og dusjer litt oftere. Og da er du heldig. For det finnes nemlig syke eksempler på menn som masserer damas fitte og korsrygg og kommer med varmepose og tepper og løper på butikken for å kjøpe bind, tamponger, våtservietter og sjokolade til den menstruerende prinsessa si. Iiiiiik! Anonymous poster hash: 78de4...d3e
Bananahammock Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Ååh, det er jo så deilig å ha mensen! For da stryker mannen på meg hele dagen og jeg kan kommandere han rundt og si "ÅÅÅÅÅ DET EEEEER SÅ VOOOOONDT", så kjøper han is og lager middag mens jeg sover på soffan, selv om jeg egentlig ikke har vondt. Mohahaha.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Hæ? Mensenmann? Hva mener du? Mannen min oppfører seg ikke annerledes fordi om jeg har mensen. Det gjør ikke jeg heller utenom at jeg går med bind eller ob. og dusjer litt oftere. Og da er du heldig. For det finnes nemlig syke eksempler på menn som masserer damas fitte og korsrygg og kommer med varmepose og tepper og løper på butikken for å kjøpe bind, tamponger, våtservietter og sjokolade til den menstruerende prinsessa si. Iiiiiik! Anonymous poster hash: 78de4...d3e Hehe han koser med håret mitt om kvelden, men ikke ekstra om jeg har mensen Jeg handler selv og pleier å fyre så vi ikke trenger pledd haha
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Når jeg menstruerer må jeg flytte ned i kjelleren. Mannen har veldig ømfintlig luktesans og han blir dårlig av menstruasjonslukt. Når jeg er ferdig å blø får jeg komme opp til han igjen. Anonymous poster hash: 1ed93...28a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Hæ? Mensenmann? Hva mener du? Mannen min oppfører seg ikke annerledes fordi om jeg har mensen. Det gjør ikke jeg heller utenom at jeg går med bind eller ob. og dusjer litt oftere. Og da er du heldig. For det finnes nemlig syke eksempler på menn som masserer damas fitte og korsrygg og kommer med varmepose og tepper og løper på butikken for å kjøpe bind, tamponger, våtservietter og sjokolade til den menstruerende prinsessa si. Iiiiiik! Anonymous poster hash: 78de4...d3e Men da må du jo si at du ikke liker at han gjør sånt da? Eller er det du som ble så opphengt i hun som hadde så snill mann i den fødetråden? Kan du ikke fortelle oss hvorfor det provoserte deg så utrolig at du lager tråd etter tråd om emnet? Kanskje du ønsker deg en snill mann selv? Anonymous poster hash: 62176...d4b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Hæ? Mensenmann? Hva mener du? Mannen min oppfører seg ikke annerledes fordi om jeg har mensen. Det gjør ikke jeg heller utenom at jeg går med bind eller ob. og dusjer litt oftere. Og da er du heldig. For det finnes nemlig syke eksempler på menn som masserer damas fitte og korsrygg og kommer med varmepose og tepper og løper på butikken for å kjøpe bind, tamponger, våtservietter og sjokolade til den menstruerende prinsessa si. Iiiiiik!Anonymous poster hash: 78de4...d3e Men da må du jo si at du ikke liker at han gjør sånt da? Eller er det du som ble så opphengt i hun som hadde så snill mann i den fødetråden? Kan du ikke fortelle oss hvorfor det provoserte deg så utrolig at du lager tråd etter tråd om emnet? Kanskje du ønsker deg en snill mann selv? Anonymous poster hash: 62176...d4b Enig med deg over her. Stakkars HI. Sjalu much på dama med snill og god mann i den andre tråden. Må være vondt å være deg hi. :/ Anonymous poster hash: 421c4...03f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Hæ? Mensenmann? Hva mener du? Mannen min oppfører seg ikke annerledes fordi om jeg har mensen. Det gjør ikke jeg heller utenom at jeg går med bind eller ob. og dusjer litt oftere. Og da er du heldig. For det finnes nemlig syke eksempler på menn som masserer damas fitte og korsrygg og kommer med varmepose og tepper og løper på butikken for å kjøpe bind, tamponger, våtservietter og sjokolade til den menstruerende prinsessa si. Iiiiiik!Anonymous poster hash: 78de4...d3e Men da må du jo si at du ikke liker at han gjør sånt da?Eller er det du som ble så opphengt i hun som hadde så snill mann i den fødetråden? Kan du ikke fortelle oss hvorfor det provoserte deg så utrolig at du lager tråd etter tråd om emnet? Kanskje du ønsker deg en snill mann selv? Anonymous poster hash: 62176...d4b Enig med deg over her. Stakkars HI. Sjalu much på dama med snill og god mann i den andre tråden. Må være vondt å være deg hi. :/ Anonymous poster hash: 421c4...03f Herregud som dere innbiller dere ting. Jeg har verdens beste mann som faktisk vet hvor grensa går. Jeg er mer urolig for dere som bruker tid på å fundere over hvordan fremmede på et forum har det det vil jeg påstå er stakkarslig. HI Anonymous poster hash: 78de4...d3e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Dakaaaaar deeeeeg HI. Får du ikke ekstra oppmerksomhet når du har vondt? Jeg sliter med ekstreme menssmerter, og da er det veldig fint med en mann som henter smertestillende, lager te, henter varmeposer og masserer korsryggen min. Og ikke minst kjøper 2 store plater med sjokolade. Anonymous poster hash: 8d521...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå