Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Her blir det et knekkebrød med lettere salami eller makrell. Er d helt feil? Anonymous poster hash: c60c9...02d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Bigmac Anonymous poster hash: 52e7e...019
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Proteinshake rett etter trening, eller en banan. Anonymous poster hash: cdba3...c51
Gjest Emea Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Gjerne melkeprodukter for en kombo av protein og karbohydrater.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Hvis jeg har trent spessielt hardt tar jeg gjerne et stort glass sjokolademelk ellers blir det gjerne saft å drikke rett etter trening og så spiser jeg som regel middag eller noen brødskiver hvis jeg allerede har spist middag. Jeg rener ikke for å bli verdensmester. Alt trenger ikke være opptimalt. Anonymous poster hash: cade7...f8a
MrsMilla Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Her blir det et knekkebrød med lettere salami eller makrell. Er d helt feil? Anonymous poster hash: c60c9...02d Veeldig bra! spesielt med makrell lurt å ha litt karbo før trening og proteiner etter trening - men ikke helt fanatisk heller. Jeg tar gjerne en yoghurt eller ei halv brødskive og en kaffe før trening og bønner/ brødskive med mye kjøttpålegg eller likende etterpå. samt helst en smoothie
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Trener jeg på kvelden, etter barna er i seng, ingenting.....Hvis ikke så venter jeg til neste måltid..Mulig fordi jeg ikke trener så sinnsykt hardt Jogger en del,- mellom 10 og 12 km...Og da drikker jeg bare litt vann etter, omjeg jogger ute, og litt underveis om jeg er på mølla. Har trent meg opp alikevel da..Gikk fra 20 røyk om dagen, til og jogge halvmarathon på rett under 2 timer (trente meg opp i løpet av 6-7 år...)Men DEN bragende klarer jeg ikke akkurat i dag,- selv om jeg nok skulle klart og jogge en halvmarthon, så hadde tiden blitt HELT annerledes... Troro ike hva man spiser før og etter har enormt mye og si for oss mosjonister...Bare man følger regelmessig noenlunde sunne måltid,- og ikke trener for fort etter et større måltid.... Anonymous poster hash: ad329...f8b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 trener hard styrke fire fem ganger i uka. banan og proteinshake m kreatin rett etter trening. så proteinrik middag en time eller to etterpå. Anonymous poster hash: f9d96...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå