Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Noen med erfaringer? Blir veldig glad for svar:) Anonymous poster hash: a5f86...611
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Vi har januarbaby (2012) og mountain buggy. Vi er kjempefornøyd med den vogna! Han var alltid god og varm i bagen og den er lett å trille i snø og slaps Ville absolutt gått for den igjen hvis jeg skulle velge på nytt Anonymous poster hash: 1ad0f...9bb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Vi har januarbaby (2012) og mountain buggy. Vi er kjempefornøyd med den vogna! Han var alltid god og varm i bagen og den er lett å trille i snø og slaps Ville absolutt gått for den igjen hvis jeg skulle velge på nytt Anonymous poster hash: 1ad0f...9bb så den er lun "nok" ja? Er kalesjen stor nok til at den dekker godt? Når ble babyen for stor til bagen? Anonymous poster hash: a5f86...611
SagflisiHåret Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Har januarbany selv og Mountain buggy. Med en vognpose ligger hun godt og skjermet nedi bagen selv om den ser litt åpen ut. Vi måtte bytte til sportsdelen i juli tror jeg,da var hun så lang.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Har januarbany selv og Mountain buggy. Med en vognpose ligger hun godt og skjermet nedi bagen selv om den ser litt åpen ut. Vi måtte bytte til sportsdelen i juli tror jeg,da var hun så lang. takk for svar.. Kanskje det blir denne på oss og nå, den er så fin, men det viktigste er jo såklart baby sin komfort! Anonymous poster hash: a5f86...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå