skinnfilla Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Hun er 13 og sliter litt med svette og lukt. Hvilke merke tar begge deler? Helst parfymefri... Hadde en fantastisk før, Michum, men den er ikke å få tak i lengre... Må kanskje på apotek?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Ja dra på apotek, der har de et merke jeg vet fungerer bra, husker ikke navnet men. Anonymous poster hash: e7326...ce6
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Apotek er best. Hva heter den fra biotherm igjen? Greit å snakke med henne om å ikke bruke sterkt parfymeet deo samtidig med parfyme, så det blir duftkrasj. Unngå en fra la roch possay, eller hva det heter. Den duger ikke..Et fint tenåringstips er å skylle med kaldt vann for å lukke porene etter vask med varmt vann og såpe, spesielt etter trening da det er lett å svette lenge etterpå. Minipakke med våtservietter er også greit å ha i veska og i skolesekken. Anonymous poster hash: ead7e...258
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Aluminiumklorid. ikke deo, men skal virke over natten så blir problemet mindre, brukte det sjøl da jeg sleit med svette i flere år i ungdomsstida... Anonymous poster hash: cc3bd...879
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Aluminiumklorid mistenkes å kunne forårsake brystkreft siden det lagres i kroppen. De fleste deoer inneholder litt, men jeg ville ikke brukt det rent. Anonymous poster hash: ead7e...258
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Elsker den lys turkise fra biotherm, her i Bergen har de tuber til 50 kr, ellers grei å kjøpe på taxfree som roll on.. Roll on i Norge ligger på rett under 200.. Sliter også med lukt og utslett med for mye parfyme. Selv om jeg ikke er tenåring lenger ;-) Anonymous poster hash: ffcb6...908
AnonymeAnine Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Stop24 var det noe som het engang. Den er parfymefri og jeg kjøpte den på apotek. Antiperspirant.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Den der nautral på butikken. Uten parfyme eller parabener. Prøøøøv den. De andre deoene føler jeg lager mer lukt når en svetter.. med den kan jeg svette. Men lukter ingenting.... den er fantastisk:) Anonymous poster hash: 8bd5b...912
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Aluminiumklorid mistenkes å kunne forårsake brystkreft siden det lagres i kroppen. De fleste deoer inneholder litt, men jeg ville ikke brukt det rent. Anonymous poster hash: ead7e...258 Kilde? Anonymous poster hash: cc3bd...879
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Den der nautral på butikken. Uten parfyme eller parabener. Prøøøøv den. De andre deoene føler jeg lager mer lukt når en svetter.. med den kan jeg svette. Men lukter ingenting.... den er fantastisk:) Anonymous poster hash: 8bd5b...912 Jeg opplever at hvite topper blir gule under armen med neutral og det samme gjør mannen, så anbefaler å holde seg langt unna den... Jeg bruker helt vanlig Nivea fra butikken og syns den fungerer bra, men nå har jeg sjelden problemer med at jeg svetter så det blir vått gjennom toppen jeg har på meg, så mulig den ikke er så god mot det. Anonymous poster hash: 7ff67...df8
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Klærne blir ikke gule på grunn av deodoranten, men av selve svetten: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/mann/article544472.ece
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Klærne blir ikke gule på grunn av deodoranten, men av selve svetten: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/mann/article544472.ece Men det skjer bare med den deodoranten, ikke med andre. Anonymous poster hash: 7ff67...df8
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Aluminiumklorid mistenkes å kunne forårsake brystkreft siden det lagres i kroppen. De fleste deoer inneholder litt, men jeg ville ikke brukt det rent. Anonymous poster hash: ead7e...258 Kilde? Anonymous poster hash: cc3bd...879 Bare tull. Var en hoax på nett om NH4Cl for noen år siden. Jeg anbefaler, i likhet med noen over her, Biotherm sin
M og gutta Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 (endret) http://www.terrigeno.no/-durance/herre-serie/-krystall-sten-antibakteriell-c-320-1.aspx Brukte noe lignende denne når jeg var i tenårene og svetta mye. . Veldig effektiv. . Les det andre avsnittet. Den er helt luktfri Enda en linkhttp://www.naturkosmetikk.com/spesialprodukter/krystall-deo/krystall-deo-med-korkskive Endret 10. juli 2013 av M og gutta
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Vichy fra apoteket er veldig effektiv, jeg liker best den med grønn kork, mildt og behagelig parfymert, men finnes i uparfymert også. Anonymous poster hash: 95375...cd4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Stop24 fungerer fint for meg. Anonymous poster hash: 3c76b...60c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 Aluminiumklorid mistenkes å kunne forårsake brystkreft siden det lagres i kroppen. De fleste deoer inneholder litt, men jeg ville ikke brukt det rent. Anonymous poster hash: ead7e...258 Kilde? Anonymous poster hash: cc3bd...879 Gikk en bra dokumentar på NRK som het aluminiumsalderen for en stund siden. Kanskje du finner den på NRK.no? Vi har i hvert fall kuttet ut aluminium av alt fra deo til bakepulver. Vil ikke ha verken Alzheimer eller kreft;-) Anonymous poster hash: a8f20...fe7
DaTuMa Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har hatt super effekt av aluminiumsklorid. Den brukes uansett ikke hver dag. En gang i uken i starten og så gikk jeg over til en gang i mnd. Er da begrenset hvor mye som faktisk går inn i kroppen. Ikke redd for hverken alzheimer eller kreft forårsaket av en deodorant. Vi får nok i oss mye værre ting enn det iløpet av en dag. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå