Gå til innhold

Er det noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, tykt hår. Jeg er asiatisk og vil veldig gjerne ha litt mer fall/bølger/krøller i håret, men jeg gidder ikke å bruke en time på hår hver eneste dag.

Finnes det permanent/teksturbehandling som kan hjelpe håret mitt? Jeg vil ikke ha en gammeldags permanent med sauekrøller.... :)

Anonymous poster hash: 52091...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest Skofantomet
Skrevet

Det finnes ja, men du kan regne med at det slipper fort ut igjen siden en må bruke store spoler for store krøller/bølger. Men det er jo verdt er forsøk :)

Skrevet

Jeg tok permanent en gang permanent i utlandet. Der var de mer vant med asiatisk hår og det holdt i ca 2,5 år... Men når jeg spør frisører her i Norge, så sier de at det ikke er mulig med mitt hår.. :/

Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg tok permanent en gang permanent i utlandet. Der var de mer vant med asiatisk hår og det holdt i ca 2,5 år... Men når jeg spør frisører her i Norge, så sier de at det ikke er mulig med mitt hår.. :/

Mange sier det for de ikke gidder å ta jobben på seg. Men det skal gå :)

Skrevet

ah, så dårlig gjort da.. :/ Jeg betaler jo for det eventuelt...

takk for svar, nå vet jeg i det minste at det burde være mulig.. :)

Gjest Skofantomet
Skrevet
:) Men mange føler de ikke kan ta den prisen det koster, og står igjen med å tjene ingenting, spes de som går på provisjonslønn ;)
Skrevet

ja, jeg skjønner det.. men det vil vel ikke være noe spesielt de må gjøre med mitt hår.. greit at det er langt og tykt, men det er det jo mange etniske nordmenn som har også.. 

Gjest Skofantomet
Skrevet

Nå er ikke permanent på slik type hår noe vi gjør ofte, mange tar ikke permanent en gang, noen blir usikker om de i det hele tatt får det til, og noen gidder bare ikke, for det tar lang tid om resultatet skal bli bra :)

Skrevet

ja.. det er kanskje ikke så enkelt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...