Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Jennifer Hedvig Josefin Anonymous poster hash: e84ea...e3d
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Jennifer i Norge er teit. Men Hedvig Josefin var fint.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Jennifer i Norge er teit. Men Hedvig Josefin var fint. Teit hvis man er halvt amerikansk også? Anonymous poster hash: e84ea...e3d
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Jennifer i Norge er teit. Men Hedvig Josefin var fint. Teit hvis man er halvt amerikansk også? Anonymous poster hash: e84ea...e3d Nei, det synes jeg absolutt ikke, navnet liker jeg og da vokser man jo opp med rett uttale. Men da blir kanskje ikke alle tre brukt, og jeg likte best de to siste
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Tre namn blir alltid pompøst, men både Hedvig og Josefin er fine namn. Jennifer er ikkje ein favoritt hjå meg, men det funkar på ei dels amerikansk jente. Med norsk uttale blir det rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå