Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Noen som vil dele erfaringer? Når begynte du å blø? Hvor lenge blødde du? Hvordan var menstruasjonen etterhvert? Mer menssmerter? Anonymous poster hash: 20818...8cb
Gemini77 Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Den innvirket ikke på min syklus så fikk mensen som normalt og hadde ingen smerter.. Blødningene ble litt sterkere de første dagene i syklusen men ellers ingenting.
Følelsesvims Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Noen som vil dele erfaringer? Når begynte du å blø? Hvor lenge blødde du? Hvordan var menstruasjonen etterhvert? Mer menssmerter? Anonymous poster hash: 20818...8cb Jeg tror jeg spottet litt etter at den ble satt inn. Har hatt litt mer smerter i korsryggen/mensmurringer, noe som har gitt seg litt smått om senn. Ikke så mye at det er plagsomt, for paranoide meg er det mer en trygghet for at den er der Har normal syklus for meg (ca 5 uker), den varer kanskje en dag eller to lengre. Blødningsmønsteret har endret seg litt, jeg blør mye 2-3 dager, og relativt lite resten. Første dag og de siste 2-3 dagene er det omtrent bare spotting. De dagene jeg blør mest kan jeg ta Cyklokapron, som er en medisin som hindrer store blødninger. Fungerer bra for meg
pip pip Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Til meg forandret det seg totalt. Fra å ha veldig sparsomme blødninger til blødninger fra helvete. Føltes litt sånn i starten Har aldri blødd ut et bind før Menssmertene ble helt utrolige. Hatt menssmerter før, men disse ble mye kraftigere og hadde de nesten hele syklusen rundt. Heldigvis ikke hver dag. Til meg frister det ikke til gjentagelse.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Blødde fra jeg satt den inn til jeg tok den ut 4 mnd senere. Aldri mer Anonymous poster hash: 740fe...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå