Gå til innhold

alene med to barn til utlandet! erfaringer noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har reist alene med to barn til utlandet og kan dele erfaringer? Mine vil være 3 1/2 og 10 mnd når vi tenker å reise... er litt redd for at det blir mer stress og lite kjekt enn jeg håper på :-p

Anonymous poster hash: 9d1c3...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No no no!!

Hadde jeg aldri gjort. Vi reiste to voksne med tre små barn. Det var et helvete.

Hadde aldri dratt alene med to små. Det er minst en voksen for lite.

Anonymous poster hash: bb57e...efa

Skrevet

Nei det må du ikke gjøre. Vi reiser masse og er alltid to voksne. Opplevd flere ganger at en av oss har blitt så syke at vi ikke kan ta oss av barna.

Anonymous poster hash: fb7a5...33c

Skrevet

Skal med to av mine søstre og da, og nevøen min.. men blir liksom meg alene med barna i egen leilighet.

-hi-

Skrevet

Skal med to av mine søstre og da, og nevøen min.. men blir liksom meg alene med barna i egen leilighet.

-hi-

Da stiller det seg jo litt annerledes.. Hvis den søstrene dine er med og hjelper så hvorfor ikke.. Men du trenger nok litt avlastning inni mellom..

Anonymous poster hash: c4478...3dc

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger. Det har gått kjempefint. Man må ha et roligere tempo og gjøre hyggelige ting for barna. Jeg er reisevant fra før, og har hatt mange fine turer alene med mine to.

Anonymous poster hash: bc4cb...358
Skrevet

Jeg har reist alene med begge mine . Ene gangen reiste jeg med en 4 åring og en på 6 mnd til Usa i 3 uker, Gikk helt fint det. Jeg syns ikke det er noe anneledes å reise med de enn å ha de hjemme alene. Jeg tar med ungene overalt og er ikke avhegig av andre sin hjelp for å ta vare mine egene barn.

Jeg syns det er rart om man ikke klarer å reise med ungene på egenhånd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...