Gå til innhold

Skuffa etter 3D ultralyd idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen ville ikke snu seg så var ikke mulig å få bilder av ansikt. Prøvde lenge,men gikk ikke. Ingen sin feil det. Men måtte allikevel betale 500,- (som er pris for vanlig ultralyd). Fikk jo ikke i nærheten av den opplevelsen vi skulle ha,og 3D ultralyd koster bare 300,- mer. Følte oss ganske snytt.

Anonymous poster hash: 77b15...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at du skulle ha sluppet å betale fordi baby lå feil vei?

Skrevet

Betalt en betydelig redusert pris hvertfall.

Skrevet

Du følte deg snytt? Hvem var det som snøt deg da? Ungen din?!

Rareste jeg har hørt. Egentlig sympatisk nok av dem å slå av prisen i det hele tatt.

Kan ellers berolige deg med at du neppe har gått glipp av noe. Det man ser på 3D minner som regel lite om det som kommer ut. Takk Gud for det, min eldste minnet mer eller mindre om "elefantmannen" på 3D-bildene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du slapp unna med 300 kr og klager?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men du sier jo selv at det ikke var noens feil?

Skrevet

Vi betalte 1200-full pris;) Og det var ikke den som utførte ul sin feil at ungen lå dumt og bildene ble dårlige;) Herregud 300kr er da ingenting hehe

Skrevet

Skjerp deg. Jordmor utførte en jobb, at du ikke fikk fine bilder er ikke hennes feil. Klart hun skal ha betalt for tjenesten hun utførte.

Anonymous poster hash: cd0ec...88f

Skrevet

Dette syns jeg du bør ta opp med ungen så fort den kommer ut!!

Tenk å være så uhøffelig med foreldrene sine at at man ikke snur seg på kommando.

Her har du tydeligvis en jobb å gjøre med en eneste gang, sånn oppførsel kan man jo ikke bare godta?

Skrevet

Skjerp deg. Jordmor utførte en jobb, at du ikke fikk fine bilder er ikke hennes feil. Klart hun skal ha betalt for tjenesten hun utførte.

Bilder?

Vi fikk ingen bilder.

Skrevet

Du fikk da en ultralyd, og skal selvsagt betale for den.

Skrevet

Det er da ikke den som utførte ultralyden sin feil at ungen ikke lå optimalt.

Det samme skjedde oss med minsten, og vi fikk 200 kr avslag pga det. Helt greit, jordmor kunne da ikke noe for at han var vrang.

Du får trekke summen fra ungens fremtidige sparekonto, da vet du.

Skrevet

Bilder?

Vi fikk ingen bilder.

"Ungen ville ikke snu seg så var ikke mulig å få bilder av ansikt" - var det ikke det du skrev, da?

Anonymous poster hash: e4653...be0

Skrevet

Ungen ville ikke snu seg så var ikke mulig å få bilder av ansikt. Prøvde lenge,men gikk ikke. Ingen sin feil det. Men måtte allikevel betale 500,- (som er pris for vanlig ultralyd). Fikk jo ikke i nærheten av den opplevelsen vi skulle ha,og 3D ultralyd koster bare 300,- mer. Følte oss ganske snytt.

Dette kan man jo risikere på ultralyd. 2D, 3D, privat eller offentlig. Selvsagt må du betale - den som utførte ultralyden brukte jo tid på det (lenge, skriver du faktisk).

Har bare hatt den ene ordinære ultralyden med mine barn, på et av barna så vi fryktelig lite (vi foreldre hadde lite utbytte av det), men slik er det. Jordmor fikk sett det hun ville, og da får det være greit. Kjønn fikk vi vite også.

Anonymous poster hash: 19d74...e44

Skrevet

Er vel ansiktsbilder man får på 3D ultralyd?

Hvertfall de som jeg har sett av andre.

Men vi fikk hvertfall ingen bilder.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Dere fikk 300 kr i avslag for noe jordmor ikke kunne noe for?

Tror du skal være fornøyd jeg :)

Skrevet

For en oppdragen baby du har! Her må du sette hardt mot hardt og vise hvem som bestemmer.

Dette burde du ha gjort fra dagen du ble gravid!

Skrevet

Sykelig billig, jeg betalte 1200 :P

Ingenting å surmule for :) Du får snart møte knotten i levende live, og det er tusen ganger bedre enn 3D bilder ;)

Skrevet

Jeg skjønner at du er skuffet. Halve morroa med 3D ul er jo å se ansiktet.

Kjip at babyen ikke snudde seg, men det er ikke så lenge til dere får treffe luringen :)

Og ikke bry deg om de som har spist 1 kg sitroner i dag.

Skrevet

Vi fikk klar beskjed før 3d ultralyd at de ikke kunne gi avslag på pris / ny time om man ikke kunne se barnet slik man ønsker. Rart du i det hele tatt fikk avslag.

Anonymous poster hash: 0ed23...fcd

Skrevet (endret)

Jeg skjønner at du er skuffet. Halve morroa med 3D ul er jo å se ansiktet.

Kjip at babyen ikke snudde seg, men det er ikke så lenge til dere får treffe luringen :)

Og ikke bry deg om de som har spist 1 kg sitroner i dag.

Det er vel ingen som ikke har forståelse for at HI er skuffet over ikke å ha sett babyens ansikt.

Det jeg ihvertfall reagerer på er at hun er skuffet over at hun fortsatt måtte betale for at klinikken gjorde en jobb.

Og det uten å ha snust på en sitrusfrukt engang.

Endret av Poetica von Tryll
Skrevet

Når førstemann her ikke ville vise seg på 3d fikk vi en ny time gratis en uke etterpå :-). Å da fikk vi mange fine bilder :-).

Det kaller jeg service. Var i bergen..

Skjønner at du er skuffet :/

Anonymous poster hash: ace4b...58f

Skrevet

Trekk det frå arva til ungen..

Skrevet

Når førstemann her ikke ville vise seg på 3d fikk vi en ny time gratis en uke etterpå :-). Å da fikk vi mange fine bilder :-).

Det kaller jeg service. Var i bergen..

Skjønner at du er skuffet :/

Anonymous poster hash: ace4b...58f [/a

cronym]

Det var ny time jeg hadde håpa på,men neida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...