Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Var innom facebooken hennes, og der var det jammen meg mye psykedeliske bilder og rare sitater. Spørs om det ikke er litt mer enn ei fredspipe i ny og ne der i gården? Anonymous poster hash: 21c84...935
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Det er nok litt mer som går opp den nesa der ja. Er i samme omgangskrets. Anonymous poster hash: 9db4c...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå