Gå til innhold

Er Linnea poppis-navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så nydelig, men redd for at alle i klassen komemr itl å hete det.

Eller var det kanskje mer populært noen år tilbake?

Anonymous poster hash: d18dd...cbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linnea er vel ganske mye brukt tror jeg. litt i overkant av 3500 som har det som eneste fornavn, ifølge ssb.no. Men navnet er vakkert.

Skrevet

Ja, det er et av de mest populære navnene over de siste 5-6 årene, var på fjerde plass i Norge i 2012. Her kan du se antall jenter som fikk Linnea og andre navn de siste 10 år: http://www.ssb.no/a/kortnavn/navn/jenter2003-2012.html

Hører om mange jentebabyer som får navnet også i år! 

Skrevet

I mine øyne er det det hvertfall, men spiller det noen rolle så lenge dere liker det?

Skrevet

Ja, det kvalifiserer til å bli kalt det, desverre. Synd, fint navn.

Skrevet

Ja, dessverre. Fint navn, men oppbrukt.

Skrevet

Nei vil jeg si. Ok at det var på topp i 2008, men det er fremdeles inne så altfor mange som heter det. Jeg vet kun om min egen Linnea og det har aldri vært noen andre som heter de 3 forskjellige bhg hun har gått i. Ei heller i hennes skoleklasse nå. Og dette er i Oslo.

Ikke mer populært enn andre navn man hører for tiden, som bla. Ella, Ingrid, Nora etc.

Liner dere det så velg det. De som er over gjennomsnittet interessert i navnestatistikker har for lengst styrt unna navnet; ergo det mistet litt av sin popularitet.

Når jenta vår fikk navnet for 6 år siden, var det flere som inne hadde hør om det engang.

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 1bbd6...b68

Skrevet

Ja! Og så fint som det navnet er, så er det ikke rart det er populært. :)

Anonymous poster hash: cbb88...800
Skrevet

Jeg heter Linnea og jeg er 27 år gammel :-)

Anonymous poster hash: ce3ee...be4

Skrevet

Grusom navn

Anonymous poster hash: 1ef5e...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...