Gå til innhold

Liker dere jentenavnet Utflodilde?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synspunkter?

 

Anonymous poster hash: cbabd...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert!



Anonymous poster hash: f08de...c30
Skrevet

Why not?

 

Anonymous poster hash: da8c2...e5b

Skrevet

Kjør på!

 

Anonymous poster hash: 2479a...13d

Skrevet

Det er bare sååå oppbrukt!

Skrevet

Det er bare sååå oppbrukt!

Fy faen! Var det jeg visste:-(

 

Da glemmer jeg det, takk jenter! Går for Mensine

 

Anonymous poster hash: cbabd...05f

Skrevet

Vakkert og respektfullt navn.



Anonymous poster hash: 40bdc...e9e
Skrevet

Utflodildo er da enda mer vakkert?

Skrevet

Der døde jeg litt!!

 

Anonymous poster hash: 455f2...c26

Skrevet

Får bare vondt i mammahjertet ;-)



Anonymous poster hash: b1a9a...54d
Skrevet

Ja, men liker Utflodildo mye bedre :-) Litt meksikansk klang over det..



Anonymous poster hash: 7c495...012
Skrevet

Smart, siden jeg er fra Dubrovnik

 

 

Ja, men liker Utflodildo mye bedre :-) Litt meksikansk klang over det..

 

Anonymous poster hash: 7c495...012

Anonymous poster hash: cbabd...05f

Skrevet

Nyyyyydelig!! Mye bedre enn Vårrull, hvert fall...

Skrevet

Tja, det er jo nesten bedre enn Lucifer, som noen smarting ville kalle gutten sin for her om dagen.... :-)

 

Anonymous poster hash: 37def...704

Skrevet

Hva med Closetta?

 

Anonymous poster hash: d4698...1bb

Skrevet

Hva med Kla-Mydia;-)

 

Anonymous poster hash: da8c2...e5b

Skrevet

Utflodildo var kjempefint! Her vurderte vi Pikknik til vår gutt.



Anonymous poster hash: da272...54b
Skrevet

Utflodilde blir på en måte for "nytt" til å kunne brukes igjen, på linje med Kari og Åse. Det tilhører besteforeldregenerasjonen, og kan først brukes av våre barn igjen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok også unngått navnet pga den belastende "-de"-endingen. Den passer seg bare ikke i dagens samfunn. Tenk hvor vanskelig de må ha det de stakkarsene som heter slik som "Hilde", "Vilde" og "Utflodilde".

Nei, jeg hadde heller gått for det ultramoderne navnet "Klamydiaaah"

Skrevet

Wow, er vi i barnehagealder her inne eller? Voks opp

 

Anonymous poster hash: d0f12...bec

Skrevet

Wow, er vi i barnehagealder her inne eller? Voks opp

 

Anonymous poster hash: d0f12...bec

Har du mensen eller? Ta en spøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...