Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Synspunkter? Anonymous poster hash: cbabd...05f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Supert! Anonymous poster hash: f08de...c30
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Why not? Anonymous poster hash: da8c2...e5b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Kjør på! Anonymous poster hash: 2479a...13d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Det er bare sååå oppbrukt! Fy faen! Var det jeg visste:-( Da glemmer jeg det, takk jenter! Går for Mensine Anonymous poster hash: cbabd...05f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Vakkert og respektfullt navn. Anonymous poster hash: 40bdc...e9e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Der døde jeg litt!! Anonymous poster hash: 455f2...c26
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Får bare vondt i mammahjertet ;-) Anonymous poster hash: b1a9a...54d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Ja, men liker Utflodildo mye bedre :-) Litt meksikansk klang over det.. Anonymous poster hash: 7c495...012
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Smart, siden jeg er fra Dubrovnik Ja, men liker Utflodildo mye bedre :-) Litt meksikansk klang over det.. Anonymous poster hash: 7c495...012 Anonymous poster hash: cbabd...05f
Guttaboys Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Nyyyyydelig!! Mye bedre enn Vårrull, hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Tja, det er jo nesten bedre enn Lucifer, som noen smarting ville kalle gutten sin for her om dagen.... :-) Anonymous poster hash: 37def...704
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Hva med Closetta? Anonymous poster hash: d4698...1bb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Hva med Kla-Mydia;-) Anonymous poster hash: da8c2...e5b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 Utflodildo var kjempefint! Her vurderte vi Pikknik til vår gutt. Anonymous poster hash: da272...54b
Mother Gothel Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 Utflodilde blir på en måte for "nytt" til å kunne brukes igjen, på linje med Kari og Åse. Det tilhører besteforeldregenerasjonen, og kan først brukes av våre barn igjen. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok også unngått navnet pga den belastende "-de"-endingen. Den passer seg bare ikke i dagens samfunn. Tenk hvor vanskelig de må ha det de stakkarsene som heter slik som "Hilde", "Vilde" og "Utflodilde". Nei, jeg hadde heller gått for det ultramoderne navnet "Klamydiaaah"
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #20 Skrevet 10. juli 2013 Wow, er vi i barnehagealder her inne eller? Voks opp Anonymous poster hash: d0f12...bec
Mother Gothel Skrevet 11. juli 2013 #21 Skrevet 11. juli 2013 Wow, er vi i barnehagealder her inne eller? Voks opp Anonymous poster hash: d0f12...bec Har du mensen eller? Ta en spøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå