Gå til innhold

Hvor langt på vei er jeg tror dere? ;) *bilde*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy å se alle gjetningene deres. :) Jeg er HI og 25+5 uker og venter nr 6. Sf-målet mitt er midt på den røde streken så er ikke enormt stor. Men har veldig "tut"-mage! ;)

Skrevet

nr 6. wow:) 

Anonymous poster hash: 9c047...81b
Skrevet

Aner ikke, men du har en kjempefin gravidkropp. :)

Tusen takk! :)

Skrevet

Gøy å se alle gjetningene deres. :) Jeg er HI og 25+5 uker og venter nr 6. Sf-målet mitt er midt på den røde streken så er ikke enormt stor. Men har veldig "tut"-mage! ;)

Dæsken, da var jeg nært. Jeg var #2 og tippa 5,5 mnd :)

Anonymous poster hash: 7bce0...7ea

Skrevet

Så flott du er!:) Skulle tippe 23 uker:)

Anonymous poster hash: 7c938...be4

Skrevet

Dæsken, da var jeg nært. Jeg var #2 og tippa 5,5 mnd :)Anonymous poster hash: 7bce0...7ea

Ja det var veldig nært! :)

Skrevet

Så flott du er!:) Skulle tippe 23 uker:)Anonymous poster hash: 7c938...be4

Takk takk! :)

Skrevet

Wow! Hvor gammel er du? Er du hjemmeværende på fulltid eller jobber du? Imponert!

Anonymous poster hash: 781e8...0e6
Skrevet

Wow! Hvor gammel er du? Er du hjemmeværende på fulltid eller jobber du? Imponert! Anonymous poster hash: 781e8...0e6

37 år og jobber til vanlig fulltid i helsetjenesten. :)

Skrevet

Wow! Hvor gammel er du? Er du hjemmeværende på fulltid eller jobber du? Imponert! Anonymous poster hash: 781e8...0e6

37 år og jobber til vanlig fulltid i helsetjenesten. :)

Misunner de som klarer å ha og klarer og orker å få så mange barn! Er mitt store indre ønske, men har visst nok med de to jeg var! 

Imponert jeg også!

Anonymous poster hash: 7bce0...7ea

Skrevet (endret)

Er større enn det jeg var på overtid med første. Du har en flott mage :)

Endret av stratosku
Skrevet

Så mange fine komplimenter da! :)

Selv synes jeg at magen er stor, men det er sikkert fordi jeg lå godt under den røde streken forrige gang? Og så glemmer man vel litt på 5 år kanskje? ;)

Nå begynte jeg å få barn (vel) tidlig. Så barna mine er godt spredt utover et tidsrom på 19 år! Det gjør at man får "mer tid" med hvert barn. Føles hvertfall sånn ut. Det skal sies at det kan være tøft i støytene, økonomisk (man lærer seg etterhvert mye om budsjetter, og mange andre smarte triks som gjør at man sparer litt) men også logistisk. Få tiden til å strekke til! :P Jeg har en flott mann som når han ikke jobber, virkelig er tilstede for meg og barna. Vi er i tillegg kjempeheldige som har en super familie som hjelper til når det trengs! :) Det er utrolig givende å ha mange barn! :) ♥ De store barna hjelper både meg og de små.

Jeg er heldig ♥

Hi

Skrevet

Tipper 33 uker :) Vi har cirka samme størrelse ser det ut som, og jeg er 33 i dag :) NYDELIG mage! 

Skrevet

Hihi, jeg så ikke avsløringen din før jeg fikk kommentert :P Moro at man er så ulike! 

Skrevet

Hihi, jeg så ikke avsløringen din før jeg fikk kommentert :P Moro at man er så ulike!

Hehe :) Bakfra er det ingenting som tilsier at jeg er gravid, fra siden derimot!!! :P Har vel kanskje noe å si at jeg er under 1.60 cm så magen har bare EN vei å vokse. Utover! Haha! Og enda har jeg 14 uker igjen å vokse på! :D

Skrevet

Ser ut som meg i uke 18 med tvillingene;)

Flott mage du har, også nr.6?

Jeg har 3 og synes det er veldig mye slit!

Hva er oppskriften på et godt liv med så mange barn ?

Gjest skogskaninen
Skrevet

Wow, for en fin mage! Og er imponert over kroppen din i ditt 6. svangerskap. Også den fine rompa! :)

Skrevet

Ser ut som meg i uke 18 med tvillingene;)

Flott mage du har, også nr.6?

Jeg har 3 og synes det er veldig mye slit!

Hva er oppskriften på et godt liv med så mange barn ?

Klart det er slitsomt i perioder! Spesielt når mannen jobber mye. Men han tar det igjen når han kommer hjem. Flink å stelle barna på kvelden, lage middag og ikke minst, ta med ungene ut på tur! (Så jeg får hvile litt) Tror noe av oppskriften er å ikke stresse med alt man BURDE gjort, og heller prioritere det man synes er viktigst. Det hjelper å ha litt avlastning slik at forholdet mellom foreldrene ikke slites for mye! DET er sikkert noe av det aller viktigste! Ta vare på kjærligheten, ta en frihelg uten barn i ny og ne. Det er bslsam det! :) Gi kjærligheten tid og næring, så gror den. Jo mer kjærlighet man gir, jo mer får man! :) Det gjelder både i forholdet, og til familien. Vær raus og hjelp familien, og du får hjelp tilbake. :)

Skrevet

Wow, for en fin mage! Og er imponert over kroppen din i ditt 6. svangerskap. Også den fine rompa! :)

Nååå... Er ikke så fin den rompa. Heldig med vinkelen bare! :P Hehe, men takk.

Skrevet

39 uker. Du er mye større enn det jeg var 9 dager på overtid.Anonymous poster hash: 10bbe...ff1

Mye større, altså? Hva fikk du? Et marsvin?

Nydelig mage, HI. Tipper 32 uker :-)

Haha så denne først nå! Sorry men nå lo jeg godt! No offence, "magehus" :)

Skrevet

39 uker. Du er mye større enn det jeg var 9 dager på overtid.Anonymous poster hash: 10bbe...ff1

Mye større, altså? Hva fikk du? Et marsvin?

Nydelig mage, HI. Tipper 32 uker :-)

Haha så denne først nå! Sorry men nå lo jeg godt! No offence, "magehus" :)

Jeg mente "no offence, du anonym", såklart! :)

Skrevet

7, 5 mnd. Fiiiiine mage:)

Anonymous poster hash: 32024...fa4

Skrevet

Flott snart seksbarnsmor!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...