Gå til innhold

Hva slags gulv har dere på barnerom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss... Jeg skal ikke ha noe Hello Kitty-greier, tipper man blir fort lei.. Men da tenkte jeg gardiner og sengetøy, ikke Hello Kitty gulv.....

Anonymous poster hash: 68fe0...fe8
Skrevet

Jeg har Ole Brum-gulvteppe. Hatt det i to år, og er ikke lei enda. Har to gutter på (snart) 2 og 4 år som deler rom. Alle møblene er hvite, så jeg synes det er fint med lyseblått gulv med Ole Brum og Tigergutt på:)

Skrevet

Jeg har Ole Brum-gulvteppe. Hatt det i to år, og er ikke lei enda. Har to gutter på (snart) 2 og 4 år som deler rom. Alle møblene er hvite, så jeg synes det er fint med lyseblått gulv med Ole Brum og Tigergutt på :)

vegg til vegg-teppe, da?? Ja, funker når alt annet er hvitt :) 

Skrevet

Ikea gulv :)

Anonymous poster hash: 2b028...41f

Skrevet

Jeg har Ole Brum-gulvteppe. Hatt det i to år, og er ikke lei enda. Har to gutter på (snart) 2 og 4 år som deler rom. Alle møblene er hvite, så jeg synes det er fint med lyseblått gulv med Ole Brum og Tigergutt på :)

vegg til vegg-teppe, da?? Ja, funker når alt annet er hvitt :)

Vegg-til-vegg, ja. Det er fint når alt annet er hvitt, ja. Vi har hvite vegger også, med forskjellige figurer og bilder på da...

Skrevet

Har foreløpig kiserbærparketten som var der når vi kjøpte leiligheten, men ønsker å bytte ut til kork, det blir mindre kald.

Anonymous poster hash: 085bf...302

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi har parkett, sånn som kan slipes ned :P

Skrevet

Vi har kork. Med mønster av eik i gråfarge.

Skrevet

Laminat fra Coop Obs, eik.

Anonymous poster hash: ab388...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...