Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Nei, jeg har ikke tenkt på filbytte, ikke på noe punkt, men bra damer er jaggu en berikelse! Og jaggu er det mange av dem her inne, som er like bra irl. Fine ettermiddagen sin!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Kjenner jo ingen her IRL, men mistenker at mange her er bedre enn de fleste. Hvorfor ellers henge her?
Iiiiik Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er enig - mange bra damer her inne! Kjenner ingen utenfor dette forumet, men er sikker på at det er bra damer allikevel
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Jepp, det er her de (vi;)) vanker! Kjenner ingen irl, men har et par på fjaseboka, og de virker da ganske grepa der også.
Gjest amandine Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Nei, jeg har ikke tenkt på filbytte, ikke på noe punkt, men bra damer er jaggu en berikelse! Og jaggu er det mange av dem her inne, som er like bra irl. Fine ettermiddagen sin! Nei, Fy f... Nå igjen!?! Jeg blir GRØNN
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Nei, jeg har ikke tenkt på filbytte, ikke på noe punkt, men bra damer er jaggu en berikelse! Og jaggu er det mange av dem her inne, som er like bra irl. Fine ettermiddagen sin! Nei, Fy f... Nå igjen!?! Jeg blir GRØNN Fløtt på deg, da! Søstrene Grene og Tiger (åååå nye favorittbutikk!) og kos og spasere langs fine vannet - der skulle du har vøri, Kal!
ms.Pond Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Jeg må si at det har klødd godt i fingrene etter å komme tilbake hit, men tingenes tilstand har gjort at jeg ikke har fått kikket innom på en stund. Nå har jeg masse gode tråder å skumme gjennom før jobb, gleder meg! Fine krangledamene Litt misunnelig på at dere møtes irl, det høres veldig koselig ut!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Helt enig! Jeg skravler mye med flere på både telefon og kafé, og kan skrive under på at det florerer med bra kvinnfolk her inne.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Æsj, at jeg bor så langt vest, skulle gjerne tatt en kafeskravling med flere her jeg.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Æsj, at jeg bor så langt vest, skulle gjerne tatt en kafeskravling med flere her jeg. Her er det åpent hus hvis du trenger en husmorferie på Østlandet
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Æsj, at jeg bor så langt vest, skulle gjerne tatt en kafeskravling med flere her jeg. Her er det åpent hus hvis du trenger en husmorferie på Østlandet Gi meg til neste sommer, så er jeg der!
Gjest Ziva Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 (endret) Kjekt med shopping og godt selskap Må gjentages snart igjen. Ps for jeg håper jo at den bra dama er meg Endret 12. juli 2013 av Ziva
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juli 2013 #13 Skrevet 12. juli 2013 Ingen tvil om at det er flotte damer her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå