Gjest Vicky Pollard Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Følger overbittet med når melketennene byttes ut med nye da, siden det er så farlig? Bare lurer på det
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Faen til mas på deg a Anonymous poster hash: c615f...1fe
Gjest Julia1984 Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Ville ikke gambler på de ikke gjør det hvertfall
Gjest Vicky Pollard Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Følte det var så viktig, viktig viktig viktig at jeg måtte gjenta meg selv!!
magica fra tryll Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Tja,-har hatt 6 barn som har brukt smokk i alt fra 1-4 år. Ingen av de har utstående tenner, uavhengig av hvor lenge de har brukt den. De nye tennene kommer rett og fint uavhengig av melketenna virker det som....
Bustetroll Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Følte det var så viktig, viktig viktig viktig at jeg måtte gjenta meg selv!! Det sies av tannleger at skjevheter av smokkbruk vil rette seg opp av seg selv hvis barnet slutter med smokk før det er 4 år. Overbitt er som regel arvelig. Så om barnet får overbitt har det som regel ingen sammenheng med smokkbruk å gjøre. Dessuten er det kryssbitt, ikke overbitt, som er bivirkningen av ekstrem smokkbruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå