Gå til innhold

Jeg føler meg så mislykket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og sliter med store smerter på grunn av bekkenløsning. Jeg orker ikke å finne på noe utenfor hjemmet, og det er sjelden jeg orker noe som helst innenfor hjemmets fire vegger. Mannen min er en supermann uten like, som ordner og styrer og attpåtil ser fantastisk ut. Jeg bare forfaller. Jeg prøver å sminke meg og kle meg pent ofte, men med bare noen måneder igjen til termin orker jeg ikke å kjøpe klær som ser bra ut bare for en liten stund, så det er sjelden jeg ser særlig bra ut i klærne jeg går i. Jeg prøver i alle fall å sminke meg ofte for å vise at jeg gjør en innsats. Jeg føler meg virkelig helt forferdelig!! Noen som kan komme med noen gode råd? Hva skal jeg gjøre for å bli en bedre kone?

Anonymous poster hash: 11f7f...5fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulleproblem. Smink deg når du har født og formen er bedre. Har mannen din klaget på ditt usminkede ytre? I så fall er han en dott.

Anonymous poster hash: 27fd9...c05
Skrevet

Hvis du ikke orker å sminke deg så er det virkelig ille tenker jeg. Jeg slet med kvalme og bekkenløsning da jeg i tillegg hadde en ettåring å ta meg av, men jeg kjøpte jo meg fine klær og sminket meg hver dag for det. Det tar deg 2 minutter og du føler deg så mye bedre.

Anonymous poster hash: e9f30...b5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...