Gå til innhold

Noen her som har PCOS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle litt om det, hva slags symptomer du har, hvordan du fikk diagnosen?

Jeg mistenker sterkt at jeg har det.

Anonymous poster hash: 9eb87...d65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menstruasjonssforstyrrelser hadde jeg, men får nå et middel som heter Metformin( egentlig diabetesmedisin), og nå er den helt normal.

Anonymous poster hash: cba16...99c

Skrevet

Jeg har det. Jeg vet ikke, jeg har på en måte alltid "visst" at jeg ikke kommer til å bli gravid, og da mensen ble så og si borte og jeg skjekka meg ble jeg ikke akkuratt sjokkert..

Jeg har lavt stoffskifte, og mange av symtomene er like ( spessielt kanskje det at man er trøtt og daff)

, men små pupper, lett for å legge på seg på magen, og kroppshår der man som jente helst ikke skal ha det er vel ganske vanlig.. + at mensen uteblir da..

Men mye sitter nok i hodet, etter vi ble fosterhjem for et år siden har mensen vært her hver eneste mnd!

Har også mye med kosthold å gjøre. Lite karbohydrater er anbefalt for oss med pcos. Funker det! 

Og mosjon! 

Nå har jeg trent av meg pco-magen, og har aldri vært i bedre form:) Nesten så jeg vurderer prevensjon jeg nå.. orker ikke tanken på to tette!

Skrevet

Cyster, sjelden menstruasjon, lettere overvekt.. Jeg levde på mye karbohydrater og ble bare dårligere av det. Så kuttet jeg litt av det, og føles mye bedre :) Ble til og med gravid da jeg begynte å ta vare på meg selv.

Skrevet

Hadde veldig uregelmessig mens og noe ekstra hårvekst ( litt på magen, lårene og haka... Heldigvis lyse hår...)

Skrevet

Sjelden og uregelmessig mens
Mye hårvekst
Legger lett på meg, og alt samles rundt magen

Anonymous poster hash: 67400...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...