Gjest Kira bjeffer! Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 1-åringen har hatt diaré i snart to uker, og fikk beskjed av legen i dag om å gi han litt Gem. Det er lettere sagt enn gjort. Han vil ikke ha det, derfor lurer jeg på om virkningen blir ødelagt hvis jeg blander inn litt saft?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Ring til apotek å spør? Anonymous poster hash: 28b60...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Jepp, det gjorde vi Anonymous poster hash: 653af...608
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Jeg fikk beskjed på apoteket en gang jeg forsøkte å kjøpe det og de var utsolgt fra produsenten at et alternativ er å gi farris og eplejuice blandet 50/50. Jeg vet ikke om det er like bra, men det er hvertfall et alternativ som er bedre enn ikke noe... (Og det er viktig at det er farris for de fleste andre "vann med brus" inneholder ikke de samme saltene som farris gjør) Anonymous poster hash: f2c7d...a07
Tordensky Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Fra pakningsvedlegget: Bruksanvisning Tre poser á 10 g skal røres ut i 1 liter kokt, avkjølt vann. Smaken kan om ønskelig justeres straks før bruk ved tilsetning av en liten mengde konsentrert saft (maksimalt 10 ml/liter ferdigblandet Gem).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå