Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Så reklamen på TV og måtte bare klikke meg inn for å se hva det var (ikke fordi jeg har tenkt å skille meg, hehe). Det er bare en skikkelig tulleside (bl.a. med en quiz "Bør du skille deg", der du uansett hva du svarer får som resultat at du bør skille deg). De beskriver seg på denne måten: "skilldeg.no er Norges første og største aktualitetsmagasin for mennesker som ønsker å skille seg, eller kommer til å ønske å skille seg. Vi er med andre ord magasinet for alle de som er, kommer til å bli, eller har vært gift." Men hva ER det for noe? Et slags PR-stunt? Er det reklame for noe? Hvorfor sendes det reklame for det på TV? Anonymous poster hash: bf518...7ec
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har også sett/hørt det på tv og synes det var rart, men har ikke sjekket siden. Det som du siterer sier jo at alle kommer til å skille seg en eller annen gang. Så idiotisk. Anonymous poster hash: f93e2...ba1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Nå gikk jeg inn på forsiden og det ser jo ut som en hjemmelaget tulleside. Men jeg skjønner ikke hvorfor det reklameres på tv for det?? #2 Anonymous poster hash: f93e2...ba1
MJ<3 Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Det er ikke vanskelig å gjennomskue dette folkens. Nettsiden er registrert på FUTATSU INDUSTRIES AS som er et reklamebyrå, mens tlf nr som er registrert på denne nettsiden eies av Bjørn Solvang som er TVNorges komersiell direktør. TVNorges slagord er "Det du snakker om i morgen", og slagordet for denne siden er "Ingenting å snakke om?". Rett og slett et PR-stunt fra TVNorge!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 disse har kommet litt lengre i undersøkinga http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=756717 Anonymous poster hash: f93e2...ba1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Jeg vet ikke Anonymous poster hash: 2183a...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå