Gå til innhold

Marilyn manqué

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Når kjolen blir tatt av vinden og blåser opp - så avslører den ikke bare lekre legger og lår, men også avklipt strømpebukse til midt på låra... Det er ikke helt Marilyn, og virket nok ikke forførende på tilskuerne, men det er bedre enn lårgnag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier du har startet en ny, men relativt skjult trend.

Takk for godt tips!

Skrevet

P.S. Dette kan muligvis gjøre deg like rik og berømt som i din cocktailkarriere.

Gjest sug lut
Skrevet

Altså, lårgnag er ett av mange bevis på en gudløs verden, og jeg har prøv utrolig mange teite løsninger for å unngå det - det har jo med kroppsbygning å gjøre mer enn med fett, så jeg hadde samme problem allerede som tenåring da jeg var topptrent og tynn. Og etter talkum, fet krem (KAN funke og er å anbefale hvis man skal på sjekkern men må etterfylles i løpet av noen timer), tights-shorts, dyre butikk-løsninger som var så asexuelle at jeg aldri hadde trengt prevensjon mer... så fant jeg bare ut at kanskje nylonstrømpebukser faktisk funker siden de jo gjør nytta i vinterhalvåret. Og det gjør de - klipper dem halvveis til kneet, de ruller seg ikke opp og er tynne nok til ikke å koke Laura og låra på sommern, og kan enkelt fjernes og stappes i veske/lomme/søppelkasse om man skal kles av i interessante settinger ;).

Skrevet

Dette fortjener applaus og en aldri så liten trommesolo for mange års prøving og feiling.

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, jeg feirer meg selv med kald chardonnay! Det som er fint er jo også at alle tynne strømpebukser som får hull og blir ubrukelige kan brukes videre avklipt.

Jeg husker forresten som syttenåring superforelska veltrent og lekker at jeg dro på løpetur med ny kjæreste i den tidas løpeshorts, dvs adidas korte shorts - og så ble det regn. Og det var fortsatt en time hjem. Og låra gnissa så det blødde da jeg kom hjem. Og jeg fortrakk ikke en mine fordi det liksom var flaut... men det var SMERTEFULLT!!!! Så velsigna være alle tightsshortser som gjør livet så mye lettere...

Skrevet

Man gjør mye rart som tenåring!

Skål der slik ja!

Bevilger meg snart en som ligger til kjøl etter å ha kneskurt badet. Merker at man bor i hus med tre menn, men tisse på veggen? Det vil jeg aldri forstå helt!

Skrevet

Ugh, kjenner jeg er glad for at jeg ikke har veldig gnissende lår, for jeg haaaaater nylonstrømper. Nesten så jeg har en fobi mot det. Det er liksom på linje med isopor mot vindu og negler mot tavle for andre (jeg synes nemlig ikke de to sistnevnte er så ille).

Grøsser bare av tanken, og forbanner alle de anledningene jeg må ty til dette (bunad, feks). Går heller barbent i januar enn med nylonstrømper på bena. *Ugh*

Skrevet

Ugh, kjenner jeg er glad for at jeg ikke har veldig gnissende lår, for jeg haaaaater nylonstrømper. Nesten så jeg har en fobi mot det. Det er liksom på linje med isopor mot vindu og negler mot tavle for andre (jeg synes nemlig ikke de to sistnevnte er så ille).

Grøsser bare av tanken, og forbanner alle de anledningene jeg må ty til dette (bunad, feks). Går heller barbent i januar enn med nylonstrømper på bena. *Ugh*

Jeg sier bare : mikrofiber. Bruker aldri, aldri nylon, får helt angst av det. Det er som negler på en krittavle, akkurat som du sier. Men mikrofiberlongs er fantastisk, myke, gode og behagelige, ikke som nylon i det hele tatt. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Altså, lårgnag er ett av mange bevis på en gudløs verden, og jeg har prøv utrolig mange teite løsninger for å unngå det - det har jo med kroppsbygning å gjøre mer enn med fett, så jeg hadde samme problem allerede som tenåring da jeg var topptrent og tynn. Og etter talkum, fet krem (KAN funke og er å anbefale hvis man skal på sjekkern men må etterfylles i løpet av noen timer), tights-shorts, dyre butikk-løsninger som var så asexuelle at jeg aldri hadde trengt prevensjon mer... så fant jeg bare ut at kanskje nylonstrømpebukser faktisk funker siden de jo gjør nytta i vinterhalvåret. Og det gjør de - klipper dem halvveis til kneet, de ruller seg ikke opp og er tynne nok til ikke å koke Laura og låra på sommern, og kan enkelt fjernes og stappes i veske/lomme/søppelkasse om man skal kles av i interessante settinger ;).

*testingpågår!*

Skrevet

Takk for tips :)

Hvis det ikke er alt for varmt så går det bra å ha låra løse under kjolen, men straks man svetter bitte litt så er løpet kjørt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...