Gå til innhold

Hei!:)


ojojoj1

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her jeg også :) Vi skal bli foreldre for første gang. Det kom brått på, men det måtte det nok med oss. Da det liksom aldri "passer helt"..Jeg hadde sett for meg å matte prøve lenge,men her satt den med en gang ;) Heldige der.

Har termin 12 januar..

Jeg jobber med barn med forskjellige sykdommer og syndromer. merker at frykten for at noe sånt med den lille i magen skal skje!!

Men det er vel vanlig å tenke på sånt..

Tror det kan være fint her inne, og kanskje bli kjent med noen nye mammaer :)

Ha en fin sommerdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ojojoj1. Jeg er også førstegangsgravid, og har termin 4.januar ifølge BiM, og 7.januar ifølge legen. Sist jeg var hos legen mente hun likevel at jeg kunne være lengre på vei. Foreløpig holder jeg meg til 4.januar. Dvs. jeg er 15 uker i morgen :) 

 

Jeg jobber ikke med barn som har diverse sykdommer, men likevel er frykten for at noe skal hende med min lille der. Alt man tenker på som gravid. Jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Gratulerer så mye til deg også :) Vi har en spennende tid i møte. Jeg synes tiden går utrolig fort!

Jeg venter for tiden på ultralyd, ikke fått time ennå. Kanskje det blir litt mer "ekte" da ;)

Ja!! Man tenker utrolig mye rart! Men vi får trøste oss med at de fleste barn blir født sunne og friske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...