Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Litt anderledes. Men jeg syns ikke det var direkte stygt egentlig.. Anonymous poster hash: f073b...3ac
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Ja! Akkurat min smak:) Anonymous poster hash: b2607...d1d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Dritkult!!! Anonymous poster hash: d0955...7bb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Liker det veldig godt. Anonymous poster hash: 9e3af...b1c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Altfor sært for min smak. Anonymous poster hash: 143be...809
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Så kan broren heter Steinulv Jeg liker begge to. Anonymous poster hash: 10e6a...54a
Cat_Woman Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Tja... Jeg ville heller gått for Alvhild, det synes jeg er nydelig.
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Ja, jeg liker det. Det er litt annerledes, men samtidig veldig flott og sterkt
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Spørs hvordan du uttaler det. Ulv-hild? Ull-vill? Ulfhild? Ulvild? Altså jeg tror det kan bli vanskelig å vite hvordan det skal uttales og det blir mange forklaringer først fra foreldrene så av ungen sjøl.... Anonymous poster hash: ed9ca...93e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Omg!!!!!!! Vet dere hvordan barn hadde mobba denne jenta eller? Uuuuuuuu der kommer uuuuuulvhild... ikke bit da ulvhild, flink bisk. Ikke gjør det mot jenta de. Personlig synes jeg det høres oppdiktet ut. Akkurat som hva som helst kan bli satt forran "hild", så blir det ett navn.... Anonymous poster hash: 7bda6...4be
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Dritstyggt! Har du gjort alt du kan nå for å finne det særeste navnet som finnes? Nei du, det navnet er virkelig ikke pent, kun rart . Anonymous poster hash: 91450...dff
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Etter å ha "smakt" litt på det, slettes ikkje eit dumt namn Ville kanskje heller valgt Ulvhilde, då det er litt mjukare. Men Ulvhild går godt an.
Tauriel Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Synes det er et fint navn jeg Men ville ikke ha brukt det selv, er mer glad i korte navn som Ulva
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Omg!!!!!!! Vet dere hvordan barn hadde mobba denne jenta eller? Uuuuuuuu der kommer uuuuuulvhild... ikke bit da ulvhild, flink bisk. Ikke gjør det mot jenta de. Personlig synes jeg det høres oppdiktet ut. Akkurat som hva som helst kan bli satt forran "hild", så blir det ett navn.... Anonymous poster hash: 7bda6...4be Hadde nok ikke blitt mobba for navnet uten at noen voksne hadde satt barna på tanken. Tenk litt på den, du...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 Omg!!!!!!! Vet dere hvordan barn hadde mobba denne jenta eller? Uuuuuuuu der kommer uuuuuulvhild... ikke bit da ulvhild, flink bisk. Ikke gjør det mot jenta de. Personlig synes jeg det høres oppdiktet ut. Akkurat som hva som helst kan bli satt forran "hild", så blir det ett navn.... Anonymous poster hash: 7bda6...4be Er ikke verre å hete Ulvhild enn Mathilde. Tenk hvis Mathilde blir litt rund og go' da... Anonymous poster hash: 42d17...edc
Bustetroll Skrevet 10. juli 2013 #20 Skrevet 10. juli 2013 Nei. Kaller dere ungen ulvhild, er det 99,9% sjanse for at ungen blir hetende ULV - ULVI - eller ULVA. ULVA, minner om VULVA.. hmm... Og som nevnt over her, lett å gjøre narr av det navnet
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #21 Skrevet 10. juli 2013 Dersom man skal tenke på hva andre barn kan kalle ungen er det ikke lett å finne navn i det hele tatt: Bitten - fitten Gitte - Fitte Lydia - klamydia Line - pine, hodepine, grine Nora - den hora Emil - Homofil, pedofil Camilla - Gorilla Trond - bånn ina - pina Emma - blemma Anonymous poster hash: d991a...5e4
wanda71 Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Synes det er tøft og flott! Ser for meg en tøff og småvill jente mens den voksne blir vakker og sterk.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Kristin Lavransdatters lillesøster het det Hun som ble lam.. Jeg assosierer det bare med henne og hun var vakker som få Anonymous poster hash: a7960...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå