Gå til innhold

Hvor gammel var mannen din da han fikk sitt siste barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller eventuelt, hvor gammel kommer han til å være når han får sitt siste barn?

Vi har to barn nå, yngste er baby. Min mann var 38 da hun ble født. Vi ønsker oss egentlig et barn til, men jeg kunne tenkt meg å vente noen år. Kanskje fem år. Min mann ønsker imidlertid ikke å være så gammel far, og vil helst ha et eventuelt tredje barn om tre år.

Anonymous poster hash: ac0f0...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 22..

Anonymous poster hash: 7c442...4e1
Skrevet

Min eks vil helst ha små barn som ikke opponerer, så hver gang de vokser til skaffer han seg nye, hvilket innebærer ny kone også. Jada, skikkelig godgutt. Så hans siste.. tja.

Anonymous poster hash: fc5c2...420
Skrevet

33, hvis vi får det til nå snart.

Anonymous poster hash: b9403...9b5
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Siden han har planer om å dele resten av sitt liv med meg: 30 år (5 mnd før han ble 31) :) Vi har to herlige, blir ikke flere.. Selv var jeg 24 år..

Skrevet

40.. Vi møtte hverandre når han var 35 og har nå tre barn.. :) Usikker på om vi vil ha en til..

Anonymous poster hash: 504e7...a71
Skrevet

Foreløpig 47;)

Skrevet

Han er 38 nå, og vi venter i september. Vi planlegger 1 til, så hvor "fort" det skjer avgjør jo alder ved sistemann, men han har nok passert 40 før vi er ferdig  ;)  Han fikk førstemann (i et annet forhold) når han var 22  :) Selv var jeg nesten 23 med første og nå vil jeg være nesten 35  :)

Anonymous poster hash: f5e3e...e9b
Skrevet (endret)

Vanskelig å si ettersom vi sliter med første. Så han vil nok være 40 eller mer når første kommer. Og da selvsagt litt eldre når siste kommer. Hvis den kommer. Hvis ikke da den første også blir den siste.

Endret av Scaniabusslastebilmjau
Skrevet

Vi vet ikke om vi er ferdige med å få barn, venter nr 2 om 4 mnd og da er han 29, men min far var 52 da han fikk sin aller siste før han tok strengen. Da hadde han 6 barn. Siste var ikke planlagt da de ikke trodde de kom til å klare å få det til iogmed nr 5 var prøverør..

Anonymous poster hash: 2b9a0...a45
Skrevet

29, 3. Barnet så vi er ferdige nå..

Anonymous poster hash: 17c28...e71

Skrevet

Han var 33. Blir det en til vil han være kanskje 37?

Anonymous poster hash: 221a5...b8d

Skrevet

Han var 22 da vår første ble født, nå er han 29 og vi fikk nylig vårt fjerde og siste barn.

Skrevet

Han er 32 nå og vi har akuratt fått tredjemann :)

Skrevet

Vi håper tredje og siste kommer innen et par dager, så da vil han (og jeg) være 31.

Jeg tror mange menn vil klare småbarnsperioder i førtiårene, men jeg skjønner at det er kjedelig å ikke bli bestefar før 80...

Anonymous poster hash: 3b4da...a89

Skrevet

Han var 27 da vi fikk (foreløpig?) siste. Har to nå, regner ikke med det blir flere, men vi får se. Ikke noe hastverk, jeg er bare 22.

Anonymous poster hash: 5fd51...6d2
Skrevet

36

Anonymous poster hash: 7b21d...7c6

Skrevet

24 :)

Anonymous poster hash: 7bbc1...0fb

Skrevet

fikk sitt første barn som 22 åring, men vi er nok ferdige med å lage barn før vi begge er 30 :)

Skrevet

Sånn som det ser ut nå, så er han 37. Jeg er 31. men jeg ønskler meg en til da. Kanskje om 4-5 år.

Skrevet (endret)

37 :) Men han er langt mer veltrent og sprek enn de fleste menn som er 10 år yngre :)

Endret av Madolyn
Skrevet

Han var 25, jeg var 29 da vi fikk nr 3.

Anonymous poster hash: 87cfb...3da

Skrevet

Han er 39 og vi venter nr 4 straks. Han skal "kutte strengen", så det blir definitivt siste barnet!

Anonymous poster hash: 34b5b...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...