Gå til innhold

Baby med rare lyder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten gutt på 5 uker som lager merkelige lyder, han høres ut som en sau. De lydene han kommer med høres ut som en blanding av breking og latter, spesielt når han strekker og vrir seg, skal bæsje...

Ellers må jeg si at han stort sett virker fornøyd, skriker og gråter lite. Noen andre??

 

Anonymous poster hash: d1198...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en skikkelig knirke-baby fra han ble født til han var ca. 2 mnd. Han knirket spesielt mye når han strakk seg....

De kommer jo i alle farger og former disse små, så da er det vel naturlig at de kommer med sitt eget sett lyder også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på 5 uker lager masse lyder når hun sover hun også :-) piper som en valp, grynter og bråker masse :-) tror det er helt normalt.

 

Anonymous poster hash: bba64...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en liten gutt på 5 uker som lager merkelige lyder, han høres ut som en sau. De lydene han kommer med høres ut som en blanding av breking og latter, spesielt når han strekker og vrir seg, skal bæsje...

Ellers må jeg si at han stort sett virker fornøyd, skriker og gråter lite. Noen andre??

 

Anonymous poster hash: d1198...40c

AKKURAT sånn har vi det og! Høres ut som en geitekilling, ett par-tre-fire brek som høres ut som latter. Men på ansiktet er det ikke tegn til smil engang, når den lyden kommer.

Fryktelig søtt, og vi ler litt av det.

Lurer på hvorfor den lyden dukker opp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...godt å høre at det er flere små killinger der ute:-) Det jeg reagerte på i begynnelsen var kanskje at han skrek lite og ikke høyt heller i motsetning til hva hans eldre søsken gjorde. Så kanskje det rett er fordi han er ganske fornøyd at han bare "breker" litt. Vi flirer i hvertfall godt av noen av lydene som kommer fra vogga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Mini her er helt ekstrem! Breker, knirker og piper som ett marsvin. Når han sover, er våken og når han strekker seg! Værst når han spiser og lager de syke lydene:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...