Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Det er kanskje ikke så mange som bruker det her inne, men jeg er altså en moden mamma og får behandling ca 2 ganger i året. Andre? Erfaring? Jeg er blitt avhengig :-0 Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Jeg prøvde det en gang. Jeg fikk prøve det gratis, og fikk beskjed om at min migrene ville forsvinne. Det gjorde den da ikke
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 34, har fått litt linjer i panne, rundt øyne etc. Det jeg gjerne skulle hatt bort, er 'sinnarynken'! Fortell litt om hva du tar, pris, smerte, utseende etc Anonymous poster hash: 1c422...e49
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 34, har fått litt linjer i panne, rundt øyne etc. Det jeg gjerne skulle hatt bort, er 'sinnarynken'! Fortell litt om hva du tar, pris, smerte, utseende etc Anonymous poster hash: 1c422...e49 Jeg har ikke så dyp sinnarynke, men ganske mye rynker i panna. Settes høyt oppe på panna, løfter og glatter ut pannerynker. Ser mer opplagt ut:) ingen kan se det, heldigvis;) Betaler 2400 pr gang. Nå er det 4 mnd siden sist og jeg vurderer å ta ny behandling igjen, tror det meste er borte. Det blir litt dyrt i lengden, men synes det er verdt det :-) HI Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 34, har fått litt linjer i panne, rundt øyne etc. Det jeg gjerne skulle hatt bort, er 'sinnarynken'! Fortell litt om hva du tar, pris, smerte, utseende etc Anonymous poster hash: 1c422...e49 Jeg har ikke så dyp sinnarynke, men ganske mye rynker i panna. Settes høyt oppe på panna, løfter og glatter ut pannerynker. Ser mer opplagt ut:) ingen kan se det, heldigvis;)Betaler 2400 pr gang. Nå er det 4 mnd siden sist og jeg vurderer å ta ny behandling igjen, tror det meste er borte. Det blir litt dyrt i lengden, men synes det er verdt det :-) HI Ikke vondt, tar noen min i lunsjen;) virkning etter 3-5 dager.. Anonymous poster hash: f0c38...0c9 Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 34, har fått litt linjer i panne, rundt øyne etc. Det jeg gjerne skulle hatt bort, er 'sinnarynken'! Fortell litt om hva du tar, pris, smerte, utseende etc Anonymous poster hash: 1c422...e49 Jeg har ikke så dyp sinnarynke, men ganske mye rynker i panna. Settes høyt oppe på panna, løfter og glatter ut pannerynker. Ser mer opplagt ut:) ingen kan se det, heldigvis;)Betaler 2400 pr gang. Nå er det 4 mnd siden sist og jeg vurderer å ta ny behandling igjen, tror det meste er borte. Det blir litt dyrt i lengden, men synes det er verdt det :-) HI Ikke vondt, tar noen min i lunsjen;) virkning etter 3-5 dager.. Er forresten 42 år Anonymous poster hash: f0c38...0c9 Anonymous poster hash: f0c38...0c9 Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 jeg bruker i pannen og er 25 år gammel... ikke bare modne mammaer som bruker det nei Anonymous poster hash: 21e3b...7a1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 jeg bruker i pannen og er 25 år gammel... ikke bare modne mammaer som bruker det nei Anonymous poster hash: 21e3b...7a1 Godt å høre Hi Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 35 og tar i sinnarynken. Mamma har en skikkelig dyp grov sinnarynken som har plaget henne i alle år og derfor alltid bedt meg om å ikke myse etc. Så begynte linjen å komme på meg også så da prøvde jeg botox. Betaler 2400 kr jeg også og er veldig fornøyd. Kommer til å fortsette med 2-3 ganger i året. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. Har liksom fått en varig rynke der. Men den er MYE penere nå med botox Anonymous poster hash: a92f1...bb5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 35 og tar i sinnarynken. Mamma har en skikkelig dyp grov sinnarynken som har plaget henne i alle år og derfor alltid bedt meg om å ikke myse etc. Så begynte linjen å komme på meg også så da prøvde jeg botox. Betaler 2400 kr jeg også og er veldig fornøyd. Kommer til å fortsette med 2-3 ganger i året. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. Har liksom fått en varig rynke der. Men den er MYE penere nå med botox Anonymous poster hash: a92f1...bb5 Så bra at du er fornøyd :-) Jeg er litt merkelig, fordi hver gang jeg har gjort det, så er jeg superfornøyd og sverger at jeg aldri skal slutte. Så når det begynner å gå ut, så tviler jeg og får litt dårlig samvittighet for pengebruken osv.., teit for synes jo det blir fint og litt må man da unne seg he he Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har forresten en venninne som jobber i en klinikk og setter botox. Jeg spurte om det er en gruppe mennesker som er mest der, og hun sa at nei, det er alle slags mennesker som går for å få botox....unge jenter og unge gutter (faktisk) like mye som litt eldre damer. Anonymous poster hash: 21e3b...7a1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 35 og tar i sinnarynken. Mamma har en skikkelig dyp grov sinnarynken som har plaget henne i alle år og derfor alltid bedt meg om å ikke myse etc. Så begynte linjen å komme på meg også så da prøvde jeg botox. Betaler 2400 kr jeg også og er veldig fornøyd. Kommer til å fortsette med 2-3 ganger i året. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. Har liksom fått en varig rynke der. Men den er MYE penere nå med botox Anonymous poster hash: a92f1...bb5 Så bra at du er fornøyd :-) Jeg er litt merkelig, fordi hver gang jeg har gjort det, så er jeg superfornøyd og sverger at jeg aldri skal slutte. Så når det begynner å gå ut, så tviler jeg og får litt dårlig samvittighet for pengebruken osv.., teit for synes jo det blir fint og litt må man da unne seg he he Anonymous poster hash: f0c38...0c9 Syns ikke det er det verste man kan bruke penger på.. Det har jo mer selvfølelse og egenpleie å gjøre og vil heller bruke penger på det enn godteri og junk. I det store og det hele så er det ikke så mye penger i året sammenlignet med alle pengene man kaster bort på uviktige ting. Anonymous poster hash: a92f1...bb5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 35 og tar i sinnarynken. Mamma har en skikkelig dyp grov sinnarynken som har plaget henne i alle år og derfor alltid bedt meg om å ikke myse etc. Så begynte linjen å komme på meg også så da prøvde jeg botox. Betaler 2400 kr jeg også og er veldig fornøyd. Kommer til å fortsette med 2-3 ganger i året. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. Har liksom fått en varig rynke der. Men den er MYE penere nå med botox Anonymous poster hash: a92f1...bb5 Så bra at du er fornøyd :-) Jeg er litt merkelig, fordi hver gang jeg har gjort det, så er jeg superfornøyd og sverger at jeg aldri skal slutte. Så når det begynner å gå ut, så tviler jeg og får litt dårlig samvittighet for pengebruken osv.., teit for synes jo det blir fint og litt må man da unne seg he he Anonymous poster hash: f0c38...0c9 Syns ikke det er det verste man kan bruke penger på.. Det har jo mer selvfølelse og egenpleie å gjøre og vil heller bruke penger på det enn godteri og junk. I det store og det hele så er det ikke så mye penger i året sammenlignet med alle pengene man kaster bort på uviktige ting. Anonymous poster hash: a92f1...bb5 Det har du rett i :-) Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Hvor gjør dere det da? Min sinnarynke er også arvet fra min mor og er skikkelig dyp. Anonymous poster hash: 1c422...e49
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Hvor gjør dere det da? Min sinnarynke er også arvet fra min mor og er skikkelig dyp. Anonymous poster hash: 1c422...e49 Ellipseklinikken HI Mange steder du kan sette det, Bor du i by er det iallefall ingen problem å finne et sted. Google 'botox' +stedet du bor :-) Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Gjør det vondt? Eller, hvor vondt gjør det? Anonymous poster hash: 11e9a...8a0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Gjør det vondt? Eller, hvor vondt gjør det? Anonymous poster hash: 11e9a...8a0 Nei noen små stikk bare Anonymous poster hash: f0c38...0c9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 jeg gjør på ellipseklinikken . ikke vondt. Anonymous poster hash: 21e3b...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå